صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال

فروش ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال

775

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18252
زمین
300 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال

 

این ویلا با 300 متر زمین و 140 متر بنا مفید، دارای 2 خواب به صورت مستر و داخل شهرک، به همراه گیت نگهبانی 24 ساعته و دسترسی به جاده اصلی می باشد، همچنین استفاده از بهترین متریال درجه یک برای ساخت ویلا از بتن استفاده شده است، و علاوه بر آن این ویلا نوساز می باشد، و نیز انشعابات اختصاصی نصب با حیاط سازی فوق العاده زیبا  دیزاین شده می باشد، این مشخصات خلاصه ایی از امکانات این ویلا می باشد، با همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا در محمودآباد آشنا شوید.

یک مسائل بسیار مهمی که باید در خرید ویلا در شمال به آن توجه نمود، امنیت منطقه ی ویلای مورد نظر می باشد، حال سوال پیش می آید، که ویلا شهرکی بخریم یا مستقل؟

ویلاهای شهرکی از نظر امنیت نسبت به ویلاهای مستقل در رده بسیاری بالای قرار دارد، و دارای قانون و شرایط خاص شهرکی می باشد، که اگر شما عزیزان پایبند قانون هستید، می توانید خرید ویلا شهرکی را مورد انتخاب خود قرار دهید، علاوه بر آن امنیت  این ویلا با وجود شخص نگهبان 24 ساعته تامین می شود، با خرید ویلا در شهرک امنیت را برای ویلای خود تضمین کنید.

این ویلای نیم پیلوت دارای زمینی به مساحت 300 متر مربع و با زیربنای 140 متر مربع در محمودآباد توسط مهندسین مجرب شمال با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، و دارای  2 اتاق به صورت مستر به همراه امکانات کامل، انشعابات لازم همچون آب، برق، گاز و سیستم سرمایی و گرمایی کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می باشد، برای بازدید از این ویلای نیم پیلوت در محموداباد می توانید با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

این ویلا دارای حیاط سازی عالی با درختان و گل و گیاهان زینتی طراحی شده و با سنگ، کف حیاط، سنگ فرش شده است، که زیبایی ویلا را دوچندان نموده است، این ویلا دارای یک تراس دلباز رو به طبیعت زیبای محموداباد می باشد، خرید ویلا ساحلی با چنین امکانات کامل یکی از بهترین انتخاب در هنگام

خرید ویلا سند دار در محمودآباد می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت در شمال کافیست روی لینک رنگی مشخص شده کلیک کنید.

داشتن یک ویلای خوب  در بهترین لوکیشن و در نزدیک به جنگل و دریا آرزو همگان می باشد، اما یک آرزوی محالی نمی باشد، زیرا با داشتن شرایط بینظیری برای پرداخت مبلغ می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید؛ این ویلای ارزنده در محمودآباد دارای شرایط پرداخت به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و به همراه معاوضه می باشد، که شما با خرید ویلا اقساطی می توانید صاحب یک ویلای ساحلی در شمال شوید.

شما برای خرید ویلا در محموداباد به یک مشاوره عالی و مجرب نیاز دارید، تا بهترین انتخاب را داشته باشید، برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان ویلا دنیز نهایت استفاده را ببرید، برای در خواست مشاوره،  کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس با مجموعه دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18252
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه