صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان

668

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18253
زمین
320 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان 

 

موارد بسیار اساسی که قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن توجه نمائید به صورت زیر می باشد؛

  • قیمت ویلا
  • موقعیت جغرافیای
  • مساحت زمین و زیربنای ویلا
  • نوع سازه
  • اسناد و مدارک
  • شرایط پرداخت
  • ویلا شهرکی و یا مستقل 

و...

برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر  از این ویلا، کافیست ما  را تا انتهای این آگهی همراه کنید.

این ویلای مدرن در سازه دوبلکس در منطقه ی جنگلی امیر آباد در شهرستان سرسبز و توریستی چمستان توسط مهندسین مجرب شمال در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته که تعداد واحد مسکونی در این منطقه کم می باشد، و با توجه به تراکم کمتر جزو یکی از شهرک های لوکس محسوب می شود، قرار دارد، خرید ویلا شهرکی امروزه به دلیل اینکه افراد به دنبال لوکیشنی با امنیت بالا هستند، دارای متقاضیان بسیاری می باشد.

خرید ویلا در چمستان برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستند، می تواند در الویت قرار داشته باشد، و همچنین  چمستان از مناطق تفریحی و گردشگری بسیاری تشکیل شده است، و نیز دارای آب و هوای عالی می باشد، و از محصولات این شهر می توان به مرکبات، برنج و... اشاره نمود، شما به هر سوی از شمال می روید، می توانید طبیعت زیبای شمال را در آغوش بکشید، و نهایت لذت را از طبیعت خدادادی ببرید.

خرید ویلا سند دار از لحاظ امنیت میتوان برای خریدار تضمین شده باشد؛ زیرا این ویلا دارای سند مالکیت رسمی و قیمت مناسب با توجه به نوع نقشه و متریال کاربردی و متراژ زمین 320 متری و زیربنای 250 متری در سازه دوبلکس مشخص دارد، و اسناد رسمی و حقوقی این ویلای جنگلی نظیر؛ سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار بوده و از این طریق امنیت ویلا را برای خریدار تضمین شده است.

آیا می دانید مدرک پایان کار به چه معناست؟

زمانی که ساخت و ساز ویلا به اتمام برسد، و آماده سکونت باشد، در این زمان ویلا توسط ماموران شهرداری مورد بازدید قرار می گیرد، و این ماموران تمامی عوامل و نقشه های اجرا شده را مورد بررسی قرار می گیرند، پس از تایید، گواهی پایان کار را صادر می کنند، از این سوی مدرک پایان کار به این معناست که عملیات ساخت و ساز به صورت قانونی و بدون هیچ نقص و مشکلی به پایان رسیده است.

این ویلای ارزنده دارای 2 طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر طراحی شده است، این ویلا از امکاناتی مثل حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، انباری داخل ملک، تاسیسات گرمایی و سرمایی مثل شوفاژ، گرمایش از کف، اسپلیت، منبع اب، درب ریموت دار و درب ضد سرقت و.....برخوردار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 

اگر نیازمند مشاوره رایگان از مشاوران ویلا دنیز دارید، کافیست فقط دکمه ثبت در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار  دارد، کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما خریداران عزیز رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18253
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه