صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن در چمستان

707

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18254
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن در چمستان

 

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران می باشد، که در حومه شهرستان نور قرار دارد، در چمستان ویلاهای منحصر به فردی با بهترین امکانات ساخته شده است، این ویلای استخر دار در سازه دوبلکس آماده فروش می باشد، اگر می خواهید بیشتر با این ویلای زیبا در چمستان آشنا شوید، کافیست ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته با امنیت بالا، با مساحت زمینی به متراژ 250 متر مربع و زیربنای 170 متر مربع با بهترین متریال قرار دارد، و دارای 3 اتاق با امکانات کامل می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

فضاسازی یک از عوامل تاثیر گذار بر ذهن خریدار می باشد، این ویلای مدرن نیز با چراغ های لوکس و با کاشت درختان و گیاهان زینتی بسیار دلنشین دیزاین شده است، و استخری در قسمتی از این حیاط قرار دارد، زیبای ویلا را دو چندان نموده است.

ویلاهای استخر دار امروزه طرفداران زیادی پیدا نموده است، زیرا افراد زیادی بنا به دلایلی همچون بهداشت و شنا نکردن در جاهای شلوغ و... به دنبال

خرید ویلا استخر دار هستند، و قیمت ویلاهای استخر دار نسبت به ویلای بدون استخر، بیشتر می باشد، و داشتن استخر در ویلا یک امتیاز بسیار بالا و لوکس محسوب می شود، و می تواند لحظات خوبی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

همچنین آشپزخانه ای مدرن با کابینت های سفید و کف سرامیک رنگ روشن، باعث روشن شدن سالن و فضای داخلی ویلا شده است، و کف تمامی اتاق خواب ها سرامیک شده و از پنجره های دوجداره و از امکانات کامل برخوردار می باشد، علاوه بر آن این ویلا تمامی سیستم های سرمایی و گرمایی کامل همچون گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه و کولر اسپلیت را دارا می باشد، شما با خرید ویلا دوبلکس در شمال دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی نمی باشید.

 این ویلای جنگلی علاوه بر استخر دارای رئوف گاردن مدرن می باشد، و این قسمت ویلا از لحاظ متریال از چمن مصنوعی برای کف پوش و دارای فضای سبز و... می باشد، و این ویلا با داشتن چنین امکانات و تجهیزات لوکس و بهترین لوکیشن و... دارای قیمت مناسب و منطقی می باشد، برای خرید ویلا سند دار در چمستان شرایط پرداخت فوق العاده ای در نظر گرفته شده است، که شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز می توانید این ویلا را به صورت نقد و اقساط و حتی معاوضه، معامله کنید و صاحب یکی از لوکس ترین و بهترین ویلا در چمستان سرسبز شوید.

خرید ویلا جنگلی در شهرک انتخاب بسیاری از خریداران و متقاضیان برای خرید ویلا در شمال می باشد، و یکی از دلایلی که خرید ویلا در  چمستان طرفداران بسیاری دارد، برای داشتن چشم انداز ابدی و همیشگی رو به دریای خزر و طبیعت همیشه سرسبز چمستان می باشد.

برای خرید ویلا اقساطی می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز دریافت مشاوره کنید، برای ارتباط با مشاوران و مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18254
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه