صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی دوبلکس در چمستان

خرید ویلا شهرکی دوبلکس در چمستان

694

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18289
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی دوبلکس در چمستان

 

با سلام، خدمت همراهان همیشگی دنیز.

خرید ویلا در شمال  با سند مالکیت و جواز ساخت با متراژ زمین 250 متر و 200 متر زیر بنا با سازه مدرن و زیبای دوبلکس داخل شهرکی برند، در  2 طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر و با تراس فوق العاده دل باز رو به جنگل و چشم انداز زیبا در محیطی دنج و ارام شهرکی با موقعیت جنگلی به عنوان ویلا درون شهرک جنگلی شناخته و توسط مهندسین مجرب احداث گردیده است.

این ویلا در یکی از شهرک های متفاوت و دارای نگهبانی 24 ساعته که امنیت ویلا توسط این شخص تامین می شود، و وجود ویلاهای مدرن دیگر در این شهرک، باعث لوکس تر شدن این منطقه شده است، زیباسازی این شهرک باعث زیباتر نشان دادن ویلاها شده است، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای خرید این ویلای دوبلکس در شهرک یک شرایط بینظیر برای خرید به صورت نقد و اقساط هم چنان ارایه می گردد و حتی معاوضه نیز صورت می گردد که می توانید یک امتیاز خوبی برای خرید ویلا دوبلکس استفاده نمایید.

این ویلا جنگلی در چمستان در سال 1399 ساخته شده است ک تمامی انشعابات و امکانات لازم مثل اب برق گاز را دریافت نموده است.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید کافیست درباره ما را کلیک کنید.

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا دوبلکس در شهرک بگوییم می توان گفت این ویلا دارای حمام و استخر، سرویس فرنگی و ایرانی، انباری داخل ملک و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مثل گرمایش از کف، شومینه و کولر اسپلیت نام برد، هم چنین این ویلا دارای یک حیاط زیبا است که در این حیاط دل باز از درختان و گل و گیاهان زینتی بکار برده است، که می توانید نهایت لذت را از این فضای باز و دل انگیز  در کنار خانواده عزیزتان ببرید، و این ویلا دارای یک طراحی داخلی مدرن و کلاسیک که اکازیون دیزاین شده با کف سرامیک، کاغذ دیواری و نما سنگ و... ، کمد دیواری و کابینت mdf به روز و ... طراحی شده است.

اسناد این ویلا به صورت کامل شامل؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

قبل از خرید ویلا در چمستان می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از بی نظیرترین ساختار در این ویلا، داشتن استخر با بهترین امکانات می باشد؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد؛ این ویلا با داشتن پنجره های قدی با ویوی عالی به جنگل و دریا یک چشم انداز رویایی و لذت هر چه بیشتر را برایتان میسازد و توجه شما را برای خرید این ویلا جنگلی بیشتر جلب میکند.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
 
با تشکر از همراهیتان.

محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18289
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه