صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما انگلیسی کلاسیک در شمال

خرید ویلا نما انگلیسی کلاسیک در شمال

907

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18291
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

تک برگ صرف

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما انگلیسی کلاسیک در شمال 

 

 اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، میتوانید این ویلای لوکس و لاکچری را مورد انتخاب خود قرار دهید؛ این ویلا با حیاط سازی جذاب و فوق العاده با درختان و گیاهان زینتی و استخر در حیاط توجه هر بیننده را به خود جلب نموده است، و دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر و مراکز تفریحی و خرید دارد.

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن عالی دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که این ویلای دوبلکس چنین امتیازاتی را دریافت نموده است، خرید ویلا در شهرک هایی که واحد مسکونی در آن کمتر باشد، به دلیل تراکم کمتر دارای قیمت بالاتری می باشد، شما می توانید این ویلا در شهرک را به صورت اقساطی خریداری کنید، زیرا فروشنده برای دریافت مبلغ شرایط بینظیری در نظر گرفته است، فقط کافیست نصف مبلغ را نقد و مابقی طی اقساط 4 ماهه بدون بهره، پرداخت نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا در شهرستان چمستان در حومه ی شهر نور در سازه دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت 300 متر مربع و زیربنای 220 متر مربع در شهرکی برند با ویو رو به کوهپایه و جنگل های سرسبز شمال توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده اند.

این ویلای جنگلی یکی از متفاوت ترین ویلا در چمستان می باشد، زیرا نمای به صورت انگلیسی و طراحی مدرن حیاط از عوامل موثر در متفاوت شدن این ویلا می باشد، نمای آن به صورت کلاسیک از سنگ هایی با طرح متفاوت طراحی شده است، استخری که برای این ویلا در نظر گرفته شده در قسمتی از حیاط تعبیه شده است، که شما عزیزان در کنار این استخر و در تابستان می توانید به یک آرامش وصف نشدنی دست یابید.

خرید ویلا استخر دار در چمستان برای آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لوکس هستند، یک از معیار های برای خرید ویلا در شمال محسوب می شود.

اگر بخواهیم از امکانات داخلی ویلا برای شما متقاضیان خرید ویلا در چمستان بگوییم، باید گفت؛ این ویلا دارای سیستم سرمایی از کولر اسپلیت، و سیستم گرمایی از شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، 4 اتاق خواب بصورت مستر، کمد دیواری و کابینت با بهترین کیفیت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، درب ریموت دار و... اشاره نمود.

ناگفته نماند این ویلا جزو فروش فوری می باشد، از این سوی بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی با نمای متفاوت را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

برای درخواست مشاوره برای خرید ویلا دوبلکس جنگلی کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

این ویلای ارزنده را بخاطر بسپارید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18291
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه