صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در چمستان

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در چمستان

692

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18293
زمین
270 متر مربع
بنا
162 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در چمستان

 

ایا تابحال به چمستان سرسبز سفر کرده اید؟ شهر چمستان جزو مناطق توریستی و تفریحی در شمال می باشد، که امکان دسترسی سریع به مجموعه های تفریحی و جنگل های زیبای چمستان، بسیار اسان است.

خرید ویلا در شمال مزیت های زیادی دارد، شما با خرید ویلا در چمستان می توانید صاحب یکی از ویلاهای فول امکانات در شمال شوید، و هم مکانی را که زمانی به شمال برای گذراندن تعطیلات و اخر هفته سفر می کنید، برای اقامت داشته باشید، در این صورت نیاز به اجاره ویلا و یا رزرو هتل نمی باشید.

یکی از مزایای داشتن ویلا در شمال، سرمایه گذاری بسیار هوشمند می باشد، زیرا ارزش ملک و ویلا در شمال، روزانه در حال افزایش می باشد.

در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلای نیم پیلوت آشنا خواهید شد.

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی یکی از پر طرفدارترین سازه می باشد، که قیمت چنین ویلاها یعنی ویلا نیم پیلوت نسبت به ویلا فلت بالاتر می باشد.

در طراحی نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای، ایجاد مکانی مثل انبار و پارکینگ و... را فراهم می سازد، و نیز این ویلا دارای پارکینگ مسقف می باشد، که مکان مناسبی برای نگهداری خودروهای شخصی می باشد. 

 اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شهر چمستان با شرایط فوق العاده خاص از قبیل نقدی و معاوضه و اقساط هستید، پیشنهاد مشاوران مالی دنیز به شما این ویلای نیم پیلوت بکر و جنگلی است، زیرا شما می توانید نصف مبلغ را نقد و مابقی طی اقساط 4 ماهه بدون بهره و معاوضه با فروشنده تسویه مالی کنید.

خرید ویلا اقساطی با چنین امکاناتی می تواند یکی از بهترین انتخاب در هنگام خرید ویلا سند دار در شمال باشد.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا نیم پیلوت جنگلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 مشخصه ملک، لاکچری و فول امکانات در شهرک با نگهبانی 24 ساعته و با امنیت بالا قرار دارد، و مساحت زمین 270 متر مربع و 162 متر مربع زیربنای این ویلا می باشد، که دارای 4 اتاق خواب با کف سرامیک و سقف کناف کاری شده می باشد، که این ویلا نوساز در سال 1399 کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است.

نمای ساختمان از سنگ هایی با بهترین جنس و مدرن، نماسازی شده است، که در برابر رطوبت شمال مقاومت خوبی دارد.

امکانات درونی ساختمان می توان به کابینت mdf، کمد دیواری، کف سرامیک، نور پردازی از سقف و درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، درب ریموت دار، منبع اب

 حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پکیج دیواری و کولر اسپلیت و... اشاره نمود.

وضعیت سند این ویلا به صورت شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشد، که خیال شما را بابت ساخت قانونی این ویلا آسوده می کند.

برای مشاوره برای خرید ویلا نماسنگ میتوانید فرم در خواست مشاور که در سمت راست همین صفحه قرار دارد دکمه ثبت در خواست مشاوره کلیک کنید، تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست. 

برای تماس با ویلا دنیز کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18293
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه