صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

661

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19605
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در منطقه سعادت آباد :


 ۲۵۰متر زمین
۲۰۰ متر بنا
دارای 4 اتاق خواب
۲ اتاق خواب مستر
کنتور و انشعابات نصب شده و قابل بهره برداری
نماسنگ
سقف کناف کاری شده

کابینت ممبران نصب شده

 حیاط سازی شده

دارای لوستر و کاغذ دیواری

 

 مزایای خرید این ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی:

 

واقع در منطقه تهرانی نشین و دسترسی سریع به امکانات رفاهی و تفریحی:

برای اکثر خریداران ویلا در شمال مهم است که ویلا علاوه بر اینکه که در یک منطقه کاملا ساکت و آرام و به دور از هر نوع آلودگی باشد! در مقابل  ویلا به امکانات اولیه مانند سوپر مارکت، نانوایی، درمانگاه، پمپ بنزین و ... دسترسی کاملا سریع و حتی با پیاده روی داشته باشد. به شما این مژده را می دهیم که روستای زیبا و جنگلی سعادت آباد همه این امکانات در خود جای داده و همچنین با مکان های تفریحی اطراف خود فاصله بسیار کمی دارد.

جهت دیدن این روستا برروی نقشه، کلیک کنید.

 

دارای نمای سنگ کاری شده:

از آنجائی که آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیار بالای می باشد، و به طور عادی از عمر مفید وسایل و بناهای شمال کم می شود. لذا در ساخت ویلا در شمال باید از متریال های استفاده شود که از رطوبت بی امان شمال حفظ شود و خرابی کمتری به بار بیاورد. در این زمینه مهندسین ساخت ویلا در شمال از متریال سنگ استفاده می کنند. زیرا سنگ مقام ترین نوع مواد ساختمانی در برابر رطوبت می باشد. شما با خرید این ویلا نماسنگ می توانید خیالتان را از بابت رطوبت و نم زدگی وسایلتان راحت کنید.

برای مشاهده ویلاهای نماسنگ در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

انشعابات نصب شده:

داشتن آب و برق و گاز از امکانات طبیعی و اولیه یک خانه می باشد، طوریکه بدون این 3 مورد مهم امکان زندگی در یک خانه وجود ندارد. این ویلا تمامی انشعابات نصب شده و قابل بهره برداری می باشد و نیازی نیست شما بعد از خرید ویلا به دنبال نصب این انشعابات بروید.

 

بنای دوبلکس:

ویلا دوبلکس به بنایی اطلاق می شود که دو طبقه به وسیله پله های داخلی به همدیگر متصل می شود. و معمولا پذیرایی و آشپزخانه را در طبقه اول و اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی را در طبقه  دوم احداث می کنند. مجزا کردن این طبقات باعث شده تا برای هر اتاق فضای بزرگ تری در نظر گرفته شود و همچین بتوان به روستا یا منطقه بیرون از ویلا دید وسیعی داشته باشد. احداث ویلاهای دوبلکس در زمین هایی که متراژ کمتری دارند باعث می شود شما بنای بیشتری برای ویلا داشته باشید و همچنین بتوانید آنرا بعدا راحت تر بفروشید.

 و.....


 

تیم مشاورین املاک ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه