صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

658

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19606
زمین
220 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس جنگلی:

 ۲۲۰ متر زمین

۳۰۰ متر بنا

دارای سه اتاق خواب هر سه اتاق مستر

کمد دیواری نصب شده در هر اتاق خواب

دارای اب برق گاز قابل بهره برداری

کابینت نصب شده

دارای وان با ویوی رویایی

نورپردازی شده

کناف کاری شده

دارای روف گاردن با ویوی آرامش بخش  و ساکت

واقع در منطقه لاکچری

 

 

چرا این ویلا برای شما خریدی مطمئن و عالی می باشد؟

 ویلایی تمام کار شده و بدون هیچ هزینه!:

بعضی از فروشندان و سازندگان ویلا در شمال  برای اینکه قیمت تمام شده برای فروش ویلا را در حد پایین نگه دارند، اغلب امکاناتی مانند کابینت و کمد، شیرآلات، حیاط سازی، روف گاردن، نرده راه پله و تراس، هالوژن ها و.. را انجام نمی دهند! یا آنرا به صورت نیمه کاره رها می کنند. اما در این ویلا همه این امکانات همانطور که در عکس مشاهده می کنید، تماما نصب و آماده استفاده و بهره برداری می باشد. و لازم نیست هزینه اضافه ای را بعد از خرید بابت آن انجام دهید.

 

لوکیشن عالی و امن:

این ویلا در منطقه چمستان در بالا دست جاده واقع شده است و همانطور که در عکس های گذاشته شده، مشاهده می کنید از  چهار طرف به اطراف ویو جنگل و زمین های کشاورزی را دارد و شما هر زمان از سال به ویلایتان برای استراحت و تفریح می روید می توانید سرسبزی آنرا از نزدیک لمس کنید. همچنین این ویلا در روستایی واقع شده است که دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و شما در زمان عدم حضورتان در ویلا خیالتان را راحت می کند. و همچنین به امکانات رفاهی و تفریحی اطراف دسترسی سریع و ساده ای دارد.

 برای دیدن سایر ویلا در منطقه چمستان، کلیک کنید.

 

ویلایی خوش ساخت و مهندسی شده:

این ویلا در سه طبقه طراحی شده است. که طبقه اول که طبقه همکف آن می باشد دارای پذیرایی بزرگ با آشپزخانه می باشد.در این طبقه پنجره های قدی با ویوی بی نظیر جنگلی تعبیه شده است که نور طبیعی همیشگی در این سالن برایتان به ارمغان می آورد. این طبقه به وسیله راه پله های بسیار شیک به طبقه دوم متصل می شود. در طبقه دوم اتاق خواب ها و تراس و حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. تمامی اتاق خواب ها با نورپردازی و کناف کاری شده و با کاغذ دیواری های شیک و کمد دیواری و همچنین با پنجره های قدی و نورگیر دارای ویو ابدی به مناظر اطراف می باشد. در طبقه سوم یک تراس سرپوشیده و یک روف گاردن باز می باشد که شما می توانید طبق سلیقه خودتان با چیدمان مبلمان ها و گیاهان سرسبز به محل استراحت عالی و دورهمی های خانوادگی در فضای باز شخصی با ویوی فوق العاده اطلاق دهید.

برای دیدن سایر ویلاهای تریبلکس، کلیک کنید.


 

 اگر از این ویلا خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه