صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا همکف ارزان قیمت در منطقه چمستان

خرید ویلا همکف ارزان قیمت در منطقه چمستان

736

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19607
زمین
260 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف ارزان قیمت در منطقه چمستان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا فلت جنگلی:

۲۶۰ متر زمین

۱۱۰ متر بنا

  ۳ خواب ۲ اتاق خواب مستر

کمد دیواری

کناف کاری شده

نورپردازی شده

کابینت نصب شده

انشعابات نصب شده و قابل بهره برداری

آلاچیق

حیاط نما مدرن

نوساز

پایان کار

داخل بافت مسکونی

قابل گرفتن سند

 

تیم مشاورین املاک ویلا دنیز این ویلا فلت جنگلی را به شما پیشنهاد و توصیه می کند، زیرا:

 

ویلایی با تعرفه بسیار ارزان قیمت در منطقه چمستان:

از آنجائی که قدرت خرید مردم در سال های اخیر بسیار پایین آمده، و بسیاری هنوز خرید یک ویلا جنگلی در رویای خود دارند، می توانند دست به خرید این ویلا بزنند. این نوع ویلاها معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. در نتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. این ویلا در عین نوساز بودن، دارای نمای مدرن می باشد و می تواند با این قیمت و بصورت اقساطی ویلایی در دل جنگل های بکر شمال کشور خریداری کند، تا اوقات فراغت و با تعطیلات آخر هفته خود را در این ویلا به دور از هیایو و سرو صدا و آلودگی هوا بگذرانند.

برای دیدن سایر ویلاهای ارزان قیمت در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

داشتن پتانسیل بالای سرمایه گذاری:

چمستان منطقه ای کمتر شناخته شده از شمال می باشد که هنوز جای رشد و پیشرفت دارد. و زمانی فرا می رسد که به دلیل کمبود بافت مسکونی و ویلای قابل عرضه، ملک های این منطقه حکم طلا را پیدا می کند. بنابراین شما با خرید این ویلا نوساز و با نمایی مدرن، که نمایی بسیار جذاب است که در هر زمان جذابیت و تازگی خود را دارد و هیچوقت قدیمی نمی شود، می توانید سرمایه گذاری خوبی را داشته باشد. اگر شما قصد سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال را دارید، با خرید این ویلا هم می توانید تا هر زمان که بخواهید در آن سکونت داشته باشید و هر زمان که به فکر فروش آن افتاده اید، به دلایل ذکر شده آنرا سریع به فروش برسانید.

 

مهندسی ساخته شده و مناسب برای افراد مسن!:

بنای این ویلا فلت می باشد. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند، و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. پس همان طور که گفته شد در این ویلاها از پله های کمتری استفاده می شود، و افراد مسن بدون اذیت شدن به اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی، حیاط و.. دسترسی راحتی داشته باشند.

برای دیدن سایر ویلاهای فلت در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.


 

 سروران گرامی همراهان املاک ویلا دنیز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا فلت جنگلی در شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلای ارزان قیمت در شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک ویلا دنیز ارائه ی خدمات به همه ی شما سروران می باشدهمچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانمند و کوشای املاک ویلا دنیز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه