صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در چمستان

خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در چمستان

751

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19612
زمین
300 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس جنگلی:

پلاک یک جنگل واقعی ویو ابدی

 حدود  ۳۰۰ متر زمین

حدودا ۴۵۰ متر بنا

انشعابات وصل

سند دار

3خواب مستر

استخر وسونا خشک چهار فصل

پارکینگ ماشین سر بسته و عالی

دارای روف گاردن 

بهترین ویوی منطقه

 حیاط سازی شده

دارای نرده های شیشه ای

نورپردازی شده

 

امتیازات خرید این ویلا تریبلکس جنگلی:

 

واقع در منطقه عالیِ مازندران:

سعادت آباد از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است. بیشتر ساکنین این روستا را افراد مهاجر و تهرانی نشین تشکیل داده است.

 

دارای بنای تریبلکس:

 

ویلاهای تریبلکس جزء ویلاهای لاکچری و گران قیمت دسته‌بندی می‌شوند. سبک زندگی در این ویلاها همانند ویلاهای دوبلکس بسیار لوکس می باشد. به طور کلی، عبارت تریبلکس به ساختمان‌هایی گفته می‌شود که در شکل ظاهری سه طبقه هستند، اما به واسطه دو پلان داخلی که پلکان‌ها آن را تشکیل داده‌اند، به یکدیگر متصل شده‌اند. هرچه نمای داخلی ویلاهای تریبلکس زیبا طراحی شده باشد و استفاده از پله‌ها آن‌ها راحت‌تر باشد، مشتریان نسبت به خرید آن تمایل بیشتری دارند. از آنجایی که طبیعت شمال منحصر به فرد است. و اکثر افراد برای دیدن این طبیعت دوست دارند در ارتفاع زندگی کنند تا دید وسیعی به مناظر اطراف داشته باشند. ویلا تریبلکس با داشتن تراس در هر طبقه و یا شاید هم با داشتن یک روف گاردن در طبقه اخر، این مزیت را برای خریداران ویلا تریبلکس ایجاد می کند. از دیگر دلایلی که باعث می شود این نوع ویلاها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند این است که فضای زیادی در دسترس خواهد بود، حتی اگر متراژ ویلا خیلی چشم گیر نباشد هم فضای زیادی وجود خواهد داشت، زیرا طراحی ویلا تریبلکس معمولا در دو یا سه طبقه انجام می شود.

 

ویلایی دارای سند تک برگ:

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ می تواند به صورت سند تک برگ و یا سند دفترچه ای یا همان منگوله دار باشد.  سند دفترچه ای هم در هنگام انتقال سند و یا قبل آن هم می تواند به سند تک برگ تبدیل شود.سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

و ...

 


 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه چمستان را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه