صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید خانه روستایی ارزان قیمت در شمال

خرید خانه روستایی ارزان قیمت در شمال

1829

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19614
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1390
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید خانه روستایی ارزان قیمت در شمال


مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ:

200 متر زمین 

100 متر بنا

دارای 2 اتاق خواب

درختان چندین ساله

دارای حفاظ و دزدگیر

کابینت و کمد نصب شده

امنیت بالا

بنای نیم پیلوت

 

مزایای خرید این ویلا نیم پیلوت چند سال ساخت در شمال:

 

دارای حفاظ آهنی درب و پنجره و پارکینگ:

اصلی ترین مورد که هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن دقت کنید، امنیت ویلا می باشد. زیرا شما در بیشتر اوقات سال در ویلایتان حضور ندارید و ممکن است آخر هفته یا تعطیلات به ویلایتان بروید. باید ایمنی ویلایتان در زمان عدم حضورتان به روش هایی تامین شود. یکی از این روش ها استفاده از سیستم حفاظ آهنین برای درب و پنجره ها می باشد. همانطور که می دانید با توجه به قیمت بالای هر کیلو آهن اگر بخواهید برای ویلایی که می خرید همه ی درب های آن را حفاظ آهنی وصل کنید باید هزینه ی بسیار بالای را پرداخت کنید. اما این ویلا با وجود ارزان قیمت بودن آن دیگر نیازی نیست بعد از خرید، هزینه ی اضافه ای را انجام دهید.

 

دارای نمای سنگی:

ویلا نما سنگ به دلیل تولید آسان و در دسترس بودن سنگ، همواره کاربردهای بسیاری در نمای خارجی و نمای داخلی داشته است. از طرفی مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باعث جلوگیری از تغییر رنگ و تغییر شکل نما می شود. سنگ به واسطه ماهیت شیمیایی و فیزیکی، ضد حریق بوده و مقاومت بالایی در مقابل ضربه نیز دارد. تنوع بالا در انواع سنگ ها و همچنین در رنگ و طرح آنها، باعث شده است تا استقبال زیادی در بین مالکین و پیمانکاران ویلا در شمال داشته باشد. همانطور که متوجه شدید به دلیل بالا بودن استحکام سنگ ها در برای عوامل بیرونی پس می تواند بهترین انتخاب برای ویلا های شمال کشور باشد، زیرا می تواند ویلاهای شمال را در برابر رطوبت بی امان حفظ کند و طول عمر آن را بالا ببرد.

 

داشتن حیاطی بزرگ و مستقل:

حیاط، بخش اصلی و مهم هر ویلایی می‌باشد‌. از گذشته تا به حال، حیاط نقش به سزایی در معماری ایرانی داشته است. داشتن حیاط در ویلا این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از نوری طبیعی در داخل ویلا بهره‌مند شوید. پس داشتن حیاط در ویلا این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از نوری طبیعی در داخل ویلا بهره‌مند شوید.  زمانی که ویلایی دارای حیاط است علاوه بر داشتن فضایی باز برای تفریح، سرگرمی و لذت بردن از هوای آزاد، شما صاحب یک فضای خصوصی بزرگ برای خود خواهید بود. حیاط این ویلا دارای درختان میوه ده زرگ و چندین ساله می باشد و به دلیل بزرگ بودن آن شما می توانید طبق سلیقه خودتان در آن آلاچیق، استخر و... را به عنوان استراحتگاه خود احداث نمائید.

 


 

اگر شما هم قصد دارید در شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا ارزان قیمت کنید بهتر است با افراد حرفه‌ای و دارای اطلاعات کافی در این زمینه مشورت کنید. یک مشاور خوب نه تنها می‌تواند امکان خرید ویلا ارزان قیمت در شمال را برایتان فراهم کند بلکه ملک‌های متعددی را هم در دسترس دارد و از این طریق می‌توانید قدرت انتخاب بالاتری داشته باشد. اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید بهترین ویلاهای شمال را ببینید، املاک ویلا دنیز مانند یک دوست و مشاور همیشگی در کنار شماست. با کمک تیم ویلا دنیز، با تعداد زیادی ویلا در محدوده قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران قیمت را می‌توانید، بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه