صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ شهرکی در چمستان

خرید ویلا باغ شهرکی در چمستان

771

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19616
زمین
350 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ شهرکی در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ منطقه جنگلی:

۳۵۰ متر زمین 

150 متر بنا

2 خوابه

در مکانی دنج و خلوت

شهرک تکمیل شده

انشعابات نصب شده

دارای کابینت و کمد

شیرآلات نصب شده

حیاط سازی شده

مهندسی ساخته شده

 

مزایای خرید این باغ ویلا شهرکی در چمستان:

 

ویلایی با باغ نقلی:

یکی از مزایای باغ ویلا کوچک اهدای هوای پاک به محیط منزل شماست. با داشتن باغی کوچک در خانه خود علاوه بر زیبایی، مدام هوای تازه استنشاق می کنید. پناه بردن به باغچه جذاب و کوچک خود، از ترافیک و آلودگی های شهر حال شما را خوب می کند. هر شخصی برای خود سبکی متفاوت در دیزاین خانه خود را دارد، زندگی در باغ ویلا این امکان را به شما خواهد داد که متناسب با سلیقه شخصی خود باغ ویلای خود را دیزاین کنید و هرگونه که مایل هستید تغییر دکوراسیون دهید. به عنوان مثال ممکن است شما علاقه به داشتن آلاچیق، استخر یا حوضچه، صندلی و میز در فضای آزاد  باربیکیو و کاشتن درختان زیاد و بلند قامت و ... دارید؛ باغ ویلا برخلاف آپارتمان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی حق انتخاب داشته باشید.

 

ویلایی در دل شهرک تهرانی نشین ها:

اما ویلا شهرکی در اصل ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند، و از لحاظ ساختار ظاهری آن با ویلاهای دیگر از مجموعه شهرک، یکسان است و برای اقامت در این ویلاها قانون خاصی برای حفظ امنیت و حریم شخصی افراد ساکن در آن وضع می شود. و همه افراد برای حفظ حقوق خود و دیگران ملزم به پایبند بودن آن هستند.  در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت. اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا شهرکی در شمال، بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

انشعابات نصب شده:

تأمین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم است و حتی در برخی موارد با دردسرهای زیادی همراه است. اما کسانی که ویلای شهرکی می‌خرند از این مشکل فرار می‌کنند و وظیفه گرفتن مجوز بر عهده شرکت‌های سازنده ویلا خواهد بود. بنابراین کسانی که ویلای خود را از شهرک‌ها تهیه می‌کنند، نگرانی این را دارند که انشعابات به صورت شهرکی باشد. اما این ویلا دوبلکس در عین شهرکی بودن دارای انشعابات و کنتور مستقل می باشد.

 

قرار گرفته شده در مکانی دنج و خلوت:

امروزه بسیاری از افراد که در کلان شهرها زندگی می کنند، می خواهند برای فرار از شلوغی و ازدحام و دوری از آلودگی هوا به یک مکانی ساکت و خلوت با هوای پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی، پناه بیاورند. مکانی که در آن صدای ماشین ها جای خود را به صدای پرندگان و شر شر آب می دهند. شما با خرید این ویلا می توانید هر زمان از سال و هفته بدون دغدغه  استرس و محدودیت نسبت به اقامتگاهتان، بار سفر ببندید و از طبیعت بی نظیر و آب و هوای پاکیزه‌ی شمال نهایت استفاده را ببرید و خاطرات دلنشین و به یادماندنی را برای خود و خانواده تان ثبت کنید.


 

اگر شما هم قصد دارید در شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا باغ کنید؛ بهتر است با افراد حرفه‌ای و دارای اطلاعات کافی در این زمینه مشورت کنید. یک مشاور خوب نه تنها می‌تواند امکان خرید ویلا باغ در شمال را برایتان فراهم کند بلکه ملک‌های متعددی را هم در دسترس دارد و از این طریق می‌توانید قدرت انتخاب بالاتری داشته باشد. اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید بهترین ویلاهای شمال را ببینید، املاک ویلا دنیز مانند یک دوست و مشاور همیشگی در کنار شماست. با کمک تیم ویلا دنیز، با تعداد زیادی ویلا در محدوده قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران قیمت را می‌توانید، بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه