صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا ساحلی لاکچری ارزان در محمودآباد

فروش ویلا ساحلی لاکچری ارزان در محمودآباد

695

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19624
زمین
205 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا ساحلی لاکچری ارزان در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس ساحلی:

فاصله با ساحل دریا 100 متر

شهرکی

با نگهبان ۲۴ ساعت

205 متر زمین

200 متر بنا

دوبلکس

3 خوابه/ ۲ خواب مستر

پروانه و پایان کار دارد

سند دار

کابینت ممبران

سرویش شیرآلات با ۷ سال گارانتی

درب ضد سرقت با ۳ سال گارانتی

آلاچیق دارد

رادیاتور نصب

شومینه گازی دارد

حیاط فضاسازی

مهندسی ساخته شده

 

مزایای خرید این ویلا ساحلی در محمودآباد:

ویلایی نزدیک به ساحل دریای شمال:

اگر شما بخواهید ویلایی را چسبیده به ساحل دریا بخرید، باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید. ولی شما با خرید این ویلا که حدود 100 متر با دریا فاصله دارد؛ یک تعطیلات و آخر هفته ایی رویایی در زمان استراحت خود خواهید داشت. زیرا زندگی کردن کنار دریا باعث می شود انواع ورزش ها مانند قدم زدن در سواحل دریا، دویدن بر روی شن ها و شنا در آب را نیز در طول روز انجام دهید که با انجام این ورزش ها در طول روز و به طور مداوم جسم و روح شما سالم خواهد ماند. با خرید ویلا ساحلی هر روز صبح با صدای نسیم دریا از خواب بیدار می شوید و با فاصله ی بسیار کم به سواحل دریا می رسید که باعث شادابی و نشاط در بدن شما می شود. هم چنین دریا به انسان آرامش می دهد که به هیچ وجه نمی توان آن را با چیز دیگری عوض کرد. امواج دریا موجب آرامش و تقویت مغز می شود. در نتیجه می توانید در طول شب خواب راحت و عمیق تری داشته باشید. در ضمن در طول روز نیز می توانید با شنیدن صدای امواج آرامش داشته باشید و به کارهای روزانه خود بهتر رسیدگی کنید.

برای دیدن سایر ویلاهای ساحلی در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

ویلایی داخل شهرک:

 

معمولا شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی هستند با قرار دادن سیستم نگهبانی و حراست در ورودی شهرک، ورود و خروج افراد به داخل شهرک را کنترل می کنند در واقع داخل شهرک به صورت ۲۴ ساعته تحت نظارت کامل سیستم نگهبانی قرار دارد‌. خرید ویلا شهرکی امکان دارد با سود اقتصادی بالایی همراه باشد، سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا در زمین های شهرکی از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. معمولا سازندگان ویلا مصالح ساختمانی که برای ساخت ویلا لازم دارند را به طور عمده خریداری می کنند که این خود باعث می شود ویلاهای شهرکی با قیمت پایین تری نسبت به ویلاهای دیگر عرضه  شوند. به طور کلی ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. یکی از مهم ترین مسائل برای یک ویلا داشتن آب، برق و گاز است که گاها با مشکلات زیادی همراه می باشد. بنابراین با خرید ویلا شهرکی دیگر هیچ نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت زیرا در ویلا شهرکی به راحتی می توانید به این منابع دسترسی داشته باشید.

 

 

برای دیدن سایر ویلاهای شهرکی در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

ویلایی لاکچری و خوش ساخت:

این ویلا به بنای 200 متر که به صورت دوبلکس ساخته شده است. فضای پذیرایی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی در پایین و فضای اتاق خواب ها در طبقه دوم قرار دارد که باعث شده است تا فضاهای شلوغ از یکدیگر تفکیک شوند. همچنین در معماری این ویلا از متریال های لوکسی مانند کاغذ دیواری، کناف، نرده های استیل آهنی بهره گرفته شده است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه