صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا شهرکی متراژ بالا در نوشهر

خرید ویلا شهرکی متراژ بالا در نوشهر

634

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19628
زمین
1300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1390
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی متراژ بالا در نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا فلت در منطقه برند:

1300 متر زمین

170 متر بنا  

داخل شهرک

نگهبانی تمام وقت

انشعابات اب برق گاز

سند ۶ دانگ عرصه عیان

شمالی جنوبی

آلاچیق

باربیکیو

حفاظ آهنی درب و پنجره

پارکینگ و انباری مسقف

مزایای خرید این ویلا چند سال ساخت جنگلی

خرید ویلا چند سال ساخت یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری و داشتن مکانی مناسب برای تفریح است. قطعاً اولین و مهم‌ترین عاملی باید به آن توجه شود،  هزینه‌های بازسازی و نوسازی ملک است. مسئله تعمیر و بازسازی برای ساختمان‌هایی مطرح می‌شود که چندین سال از عمر ساختمان می‌گذرد و برای بقا و ثابت ماندن شرایط خانه، لازم است تا مورد بازسازی قرار بگیرد.

 شما با خرید این ویلا نیم پیلوت و تغییر در نمای بیرونی و داخلی آن هم می توانید آنرا به قیمت بالاتر بفروشید، یا در تعطیلات آنرا اجاره دهید. و یا حتی خودتان از آن استفاده کنید. برای مثال این ویلا دارای حیاط بزرگ، آلاچیق، باربیکیو و.. می باشد، شما  میتوانید با احداث استخری روباز و بزرگ در حیاط آن به یک ویلای لاکچری تبدیل کنید. و یا حتی می توانید در نمای بیرونی آن تغییراتی ایجاد کنید و آنرا به حالت نما مدرن یا نما رومی در بیاورید.  با چند تغییر ساده می توانید این ویلا را به یک ویلای لوکس  در منطقه برند نوشهر تبدیل نمائید.

حتی به دلیل بالا بودن متراژ زمین در آن به کشت محصولات زراعی از جمله درختان پرتقال، هلو و شبرنگ یا صیفی جات مانند خیار، خربزه، هندوانه و... بپردازید. یا این محصولات را استفاده کنید یا از طریق فروش آن کسب درآمد کنید.

راه دیگر سرمایه گذاری از طریق خرید این ویلا می باشد که آنرا به دو قطعه زمین با بافت مسکونی تبدیل کنید و قطعه دیگر را یا به صورت زمین یا با ساخت ویلا و فروش آن، به سود هنگفتی برسید...

این ویلا نیز در شهرک واقع شده است. یکی از مهم ترین مزیت های ویلا شهرکی وجود نگهبانی 24 ساعته و مدیریت ورود و خروج است. ویلاهای شهرکی دارای نگهبان، راه بند یا دروازه هستند و از ورود افراد ناشناس و متفرقه به داخل شهرک جلوگیری به عمل می آید تا امنیت فضای شهرک تامین شود. در بعضی شهرک ها در طول شب نگهبان ها در سطح شهرک به گشت زنی می پردازند تا موارد مشکوک یا موارد احتمالی ورود غیر مجاز به شهرک را زیر نظر داشته باشند. در بعضی از شهرک ها برای اشراف حداکثری از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف شهرک استفاده می کنند. نگهبان ها به صورت مستمر دوربین های مداربسته را بررسی کرده و همچنین از همه کسانی که قصد ورود به شهرک دارند شناسایی به عمل می آورند.

در ویلا های شهرکی انشعابات آب، برق و گاز از اصلی ترین ویژگی های ملک است. همه ویلا های شهرکی چه آنها که به صورت آماده خریداری می شوند یا زمین های شهرکی که اماده ساخت هستند، یا به انشعابات اب برق و گاز متصل بوده یا در پای زمین آن قرار دارد و از پرداخت هزینه های گزاف و دوندگی ها برای کشیدن انشعاب گاز، آب یا اشتراک برق جلوگیری به عمل آمده است. 

از دیگر مزیت های ویلا های شهرکی این است که یکی از مواردی که در ساخت شهرک های ویلایی به آن توجه می شود وجود امکانات رفاهی همچون فروشگاه ها، هایپر ها و مکان هایی از این قبیل در نزدیکی شهرک می باشد. حتی در بعضی از شهرک ها در داخل شهرک مغازه ها و فروشگاه هایی برای این موارد تعبیه می گردد. شکی نیست که نزدیکی به فروشگاه یا سوپر مارکت یکی از نیاز های اصلی ساکنین ویلا ها است به همین دلیل توجه به این موضوع از مزیت های مهم ویلا های شهرکی به حساب می آید. 


 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه