صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نوساز شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نوساز شهرکی در نوشهر

633

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19630
زمین
450 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نوساز شهرکی در نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا نوساز در نوشهر:

شهرکی

450 متر زمین

  370 متر بنا

۴ خواب

با سند  تک برگ

داخل شهرک

چشم انداز دریا و جنگل

ویو بی نظیر

نوساز و کلید نخورده

 

امتیازات خرید این ویلا دوبلکس در منطقه برند:

 

ویلایی با بنای دوبلکس:

ویلا دوبلکس از جمله ویلاهایی هستند که به صورت دو طبقه ای هستند.  شما می توانید از حداکثر فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید. معمولاً ویلاهای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و خاص تر هستند و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب میکنند. در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم انداز زیبا تر در مقایسه با ویلاهای فلت است .

اگر شما هم خانواده ی پر جمعیتی دارید یا دوست دارید به صورت گروهی و خانوادگی سفر کنید، ویلاهای دوبلکس انتخاب بسیار خوبی برای شما هستند چرا که به دلیل دو طبقه بودن ویلا اقامت خانواده ها در آن راحت تر است و فضای پرت کمتری وجود دارد، در واقع در ویلاهای دوبلکس از حداکثر فضا بهره برده شده است. با توجه به اینکه قیمت زمین در شمال افزایش پیدا کرده است خرید ویلاهای دوبلکس از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است چرا که شما در واقع پول یک زمین را می دهید اما دو طبقه منزل دارید.

 

ویلایی واقع در شهرک:

یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت یلایتان در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

با چشم انداز جنگل و دریا:

از آنجائی که شهرستان نوشهر و حومه آن جزو طبیعی از مازندران هستند که دریا و جنگل در فاصله ی کمی از یکدیگر قرار دارند، در نتیجه شما با خری این ویلا به دلیل دوبلکس بودن آن می توانید به طبیعت جنگل و دریا چشم اندازی بینظیر و ابدی داشته باشید.

ویلاهای مناسب برای خرید که چشم‌انداز کامل و آزاد در منطقه‌ای ساحلی و جنگلی را داشته باشد می‌توان در شهرهای ساحلی نوشهر، متل‌قو، نمک‌آبرود، رویان جستجو کرد و در این میان فروش ویلا در رویان که گستره‌ای 50 کیلومتری از نوشهر تا رویان را دارد از دید ما بسیار مناسب می‌باشد، چرا که هم ویو و چشم انداز دریا و هم چشم انداز و مناظر جنگلی را ما‌بین این دو شهر ساحلی خواهید داشت.


 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه