صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

772

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19634
زمین
300 متر مربع
بنا
365 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا نوار ساحلي :



500  متری دریا محموداباد

شهرکی

 دوبلکس

300 متر زمين

365 متر بنا

3 خوابه و 3 خواب مستر

استخر سر پوشیده و جکوزی

پروانه ساخت

پايان كار

سند تك برگ

انشعابات نصب

آلاچیق

آبنما

حیاط سازی شده

تراس

 

مزایای خرید این ویلا استخردار در محمودآباد:

 

ویلایی دارای استخر چهار فصل:

ویلا استخردار در شمال یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است. این مژده را به شما می دهیم که این استخر که مسقف می باشد امکان این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 

دارای متراژ بزرگ:

 

ویلا دوبلکس از جمله ویلاهایی هستند که به صورت دو طبقه ای هستند.  شما می توانید از حداکثر فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید. معمولاً ویلاهای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و خاص تر هستند و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب میکنند. در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم انداز زیبا تر در مقایسه با ویلاهای فلت است .

 

اگر شما هم خانواده ی پر جمعیتی دارید یا دوست دارید به صورت گروهی و خانوادگی سفر کنید، ویلاهای دوبلکس انتخاب بسیار خوبی برای شما هستند چرا که به دلیل دو طبقه بودن ویلا اقامت خانواده ها در آن راحت تر است و فضای پرت کمتری وجود دارد، در واقع در ویلاهای دوبلکس از حداکثر فضا بهره برده شده است. با توجه به اینکه قیمت زمین در شمال افزایش پیدا کرده است خرید ویلاهای دوبلکس از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است چرا که شما در واقع پول یک زمین را می دهید اما دو طبقه منزل دارید.

 

دارای مستندات کامل:

 

خرید ویلا در شمال کشور مستلزم در نظر داشتن قوانینی است، که شما دچار ضرر و زیان نشوید. هنگامی که تصمیم به خرید ویلا در شمال گرفتید، ابتدا باید مواردی را مد نظر داشته باشید. معمولا افراد ناآگاه طعمه خوبی برای سود جویان می باشند. شما هنگام خرید ویلا ممکن است با مواردی بسیار ارزان قیمت روبرو بشوید. ویلایی که از هر نظر عالی است. چشم اندازی دلفریب که هوش از سر شما می رباید. قیمت ارزان آن هم بسیار مورد پسند شماست. اما هنگامی که شما آماده ی خرید می شوید، متوجه می شوید ویلای مزبور فاقد سند است. اما این ویلا در عین مناسب بودن قیمت آن دارای سند تک برگ با کاربری مسکونی و گواهی پروانه ساخت و پایاین کار می باشد. که شما را بابت امن بودن این معامله مطمئن می سازد.


خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  محمودآباد را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه