صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا لوکس شهرکی در منطقه بهدشت چمستان

خرید ویلا لوکس شهرکی در منطقه بهدشت چمستان

887

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19654
زمین
400 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لوکس شهرکی در منطقه بهدشت چمستان

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا در بهدشت: 

400 متر زمین 

200 متر بنا

3 خواب

نما سنگ

حیاط سازی شده

دارای استخر روباز

کاخ ویلا لوکس

داخل شهرک

دامنه کوه جنگل

ویوی استثنایی

 

مزایای خرید این ویلا جنگلی در چمستان:

 

واقع در منطقه ای با پتانسیل سرمایه گذاری بالا:

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت ویلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند. همچنین، مسیرهای مختلفی برای رسیدن به شهر چمستان وجود دارد که شما هر دفعه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در تهران با برنامه ریزی سفری که دارید یکی از این راه ها جاده هراز یا جاده چالوس را امتحان می کنید. به دلیل اینکه حین  این سفر از بین کوه‌ها، جنگل‌ها و مناطق سرسبز عبور خواهید کرد، اصلا خسته نخواهید شد. که این موضوع یکی از مزایای مهم و بزرگ خرید ویلا در چمستان می باشد.

همه این عوامل باعث شده است تا منطقه چمستان دارای پتانسیل بالای سرمایه گذاری شود. و پیش بینی می شود بعدها قیمت ملک های این منطقه مانند رامسر، نوشهر و.. شود.

 

واقع در شهرک ویلایی:

 

این ویلا دوبلکس نیز در شهرک واقع شده است. یکی از مهم ترین مزیت های ویلا شهرکی وجود نگهبانی 24 ساعته و مدیریت ورود و خروج است. ویلاهای شهرکی دارای نگهبان، راه بند یا دروازه هستند و از ورود افراد ناشناس و متفرقه به داخل شهرک جلوگیری به عمل می آید تا امنیت فضای شهرک تامین شود. در بعضی شهرک ها در طول شب نگهبان ها در سطح شهرک به گشت زنی می پردازند تا موارد مشکوک یا موارد احتمالی ورود غیر مجاز به شهرک را زیر نظر داشته باشند. در بعضی از شهرک ها برای اشراف حداکثری از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف شهرک استفاده می کنند. نگهبان ها به صورت مستمر دوربین های مداربسته را بررسی کرده و همچنین از همه کسانی که قصد ورود به شهرک دارند شناسایی به عمل می آورند.

 

در ویلا های شهرکی انشعابات آب، برق و گاز از اصلی ترین ویژگی های ملک است. همه ویلا های شهرکی چه آنها که به صورت آماده خریداری می شوند یا زمین های شهرکی که اماده ساخت هستند، یا به انشعابات اب برق و گاز متصل بوده یا در پای زمین آن قرار دارد و از پرداخت هزینه های گزاف و دوندگی ها برای کشیدن انشعاب گاز، آب یا اشتراک برق جلوگیری به عمل آمده است. 

 

از دیگر مزیت های ویلا های شهرکی این است که یکی از مواردی که در ساخت شهرک های ویلایی به آن توجه می شود وجود امکانات رفاهی همچون فروشگاه ها، هایپر ها و مکان هایی از این قبیل در نزدیکی شهرک می باشد. حتی در بعضی از شهرک ها در داخل شهرک مغازه ها و فروشگاه هایی برای این موارد تعبیه می گردد. شکی نیست که نزدیکی به فروشگاه یا سوپر مارکت یکی از نیاز های اصلی ساکنین ویلا ها است به همین دلیل توجه به این موضوع از مزیت های مهم ویلا های شهرکی به حساب می آید. 

 


 

 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  چمستان را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه