صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش فوری ویلا شهرکی ارزان قیمت در جاده دریا

فروش فوری ویلا شهرکی ارزان قیمت در جاده دریا

777

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19668
زمین
180 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش فوری ویلا شهرکی ارزان قیمت در جاده دریا

مشخصات و امکانات کلی ویلا همکف شهرکی در محمودآباد:

180 متر زمین

۱۰۰ متر بنا 

2 اتاق خواب یک مستر 

3کنتور شخصی نصب و قابل بهره برداری

 دارای پروانه ساخت

محیط کاملا ویلایی نشین

واقع در جاده دریا

کف سرامیک

نورپردازی شده

نما سنگ

کناف کاری شده

کابینت نصب شده

نورپردازی

 

مزایای خرید این ویلا فلت ارزان در جاده دریا:

 

واقع در منطقه ای با پتاسیل سرمایه گذاری بالا:

از مسیر کمربندی روستای ولیسده واقع در جاده نور، به روستای کلوده واقع در جاده محمودآباد، اصطلاحا به این منطقه برند، جاده دریا گفته می شود.  در این مسیر روستاهای ولیسده، گلان، چنگاز، روکش، کوکده، مرانده، مسکون، تازه آباد، سیاه لش، پیشگون، حسین آباد، از توابع شهرستان آمل می باشند. و روستاهای شومیا، تلارم، گلیرد، قصاب کتی، میرعلمده و کلوده از توابع شهرستان محمودآباد می باشد.

این منطقه از آن جهت که با دریا فاصله کمی دارد، و همچنین به مناطق جنگلی مثل کشپل، الیمالات، واز، و ییلاقات شهرستان آمل مثل فیلبند و... دسترسی آسانی دارد، سالانه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا جاده دریا، وجود دارد. روستاهای موجود در این منطقه ، همگی دارای امکانات رفاهی اعم از سوپرمارکت ، نانوایی، درمانگاه ، تعمیرات ماشین و...می باشد. و همچنین به پمپ بنزین ها و بیمارستان ها دسترسی آسان و فاصله کم دارد. فاصله این روستاها با آمل حدودا 20 دقیقه ، با شهرستان محمودآباد حدودا 30دقیقه ، با شهرستان نور  حدودا 40دقیقه فاصله دارد.

 شما در این منطقه می توانید انواع ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت ، ویلا سنددار و... پیدا کنید.و قیمت های فروش ویلا در جاده دریا، از 500میلیون تومان تا 4میلیارد تومان بسته به امکانات و نوع ویلا متغیر می باشد. ارزان ترین ویلاها شامل ویلا فلت می باشد که باز هم باتوجه به امکانات و دسترسی ها قیمت های متفاوتی دارد.

 

واقع در شهرک:

 

اما ویلا شهرکی در اصل ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند، و از لحاظ ساختار ظاهری آن با ویلاهای دیگر از مجموعه شهرک، یکسان است و برای اقامت در این ویلاها قانون خاصی برای حفظ امنیت و حریم شخصی افراد ساکن در آن وضع می شود. و همه افراد برای حفظ حقوق خود و دیگران ملزم به پایبند بودن آن هستند.  در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت. اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا شهرکی در شمال، بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

 

ویلایی تمام کار شده و بدون خرج اضافه!:

 

اغلب فروشندگان و ساخت و سازگران ویلا در شمال برای اینکه قیمت تمام شده خرید ویلا در شمال، کمتر شود همه ی مراحل آن را به پایان نمی رسانند یا بعضی از کارها مانند شیرآلات، کابینت و.. را نصب نمی کنند. اما این ویلا مدرن تمامی کابینت، کمد، پریز، نورپردازی، شیرآلات و.. نصب شده و حیاط سازی آن انجام شده است. بنابراین شما با اینکه این ویلا را با قیمتی ارزان می خرید اما لازم نیست هزینه ی دیگری برای آن صرف کنید.

 


 

 

 

این ویلا برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ارزان و در عین حال با کیفیت می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که بومیان کمی باشند بسیار متناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویلا از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.

 

 

 


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه