صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا ارزان قیمت در منطقه برند جنگلی

خرید ویلا ارزان قیمت در منطقه برند جنگلی

631

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19669
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت در منطقه برند جنگلی

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در منطقه برند سعادت اباد:

200 متر زمین

90 متر بنا

2 خواب

سرویس بهداشتی و حموم جدا

کمد دیواری

انشعابات اختصاصی نصب

سند شش دانگ، عرصه عیان، پایان‌کار

دارای حفاظ و توری

ابگرم کن و تسویه اب

پمپ‌ اب مخزن

کولر

یخچال

تلویزیون

گاز فردار

داخل شهرک‌ با نگهبانی 24 ساعته

حیاط سازی شده

 

امتیازات خرید این ویلا همکف جنگلی:

ویلایی با تمام امکانات:

این ویلا در منطقه سعادت آباد، یک سری از امکاناتی مانند حفاظ و توری برای پنجره ها، نرده، کولر، یخچال،کمد دیواری، کابینت، تلویزیون، گاز فردار و... را دارا می باشد. این ویژگی ها را معمولا اکثر ویلاهای قابل فروش را ندارند و شما باید بعد از خرید این نوع ویلاها هزینه ی هنگفتی را صرف خرید آن ها کنید. ولی شما با خرید این ویلا با قیمت ارزان صاحب هر یک از این وسایل خواهید شد.

 

واقع در شهرک با نگهبانی 24 ساعته:

این ویلا نیز در شهرک واقع شده است. یکی از مهم ترین مزیت های ویلا شهرکی وجود نگهبانی 24 ساعته و مدیریت ورود و خروج است. ویلاهای شهرکی دارای نگهبان، راه بند یا دروازه هستند و از ورود افراد ناشناس و متفرقه به داخل شهرک جلوگیری به عمل می آید تا امنیت فضای شهرک تامین شود. در بعضی شهرک ها در طول شب نگهبان ها در سطح شهرک به گشت زنی می پردازند تا موارد مشکوک یا موارد احتمالی ورود غیر مجاز به شهرک را زیر نظر داشته باشند. در بعضی از شهرک ها برای اشراف حداکثری از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف شهرک استفاده می کنند. نگهبان ها به صورت مستمر دوربین های مداربسته را بررسی کرده و همچنین از همه کسانی که قصد ورود به شهرک دارند شناسایی به عمل می آورند.

در ویلا های شهرکی انشعابات آب، برق و گاز از اصلی ترین ویژگی های ملک است. همه ویلا های شهرکی چه آنها که به صورت آماده خریداری می شوند یا زمین های شهرکی که اماده ساخت هستند، یا به انشعابات اب برق و گاز متصل بوده یا در پای زمین آن قرار دارد و از پرداخت هزینه های گزاف و دوندگی ها برای کشیدن انشعاب گاز، آب یا اشتراک برق جلوگیری به عمل آمده است. 

از دیگر مزیت های ویلا های شهرکی این است که یکی از مواردی که در ساخت شهرک های ویلایی به آن توجه می شود وجود امکانات رفاهی همچون فروشگاه ها، هایپر ها و مکان هایی از این قبیل در نزدیکی شهرک می باشد. حتی در بعضی از شهرک ها در داخل شهرک مغازه ها و فروشگاه هایی برای این موارد تعبیه می گردد. شکی نیست که نزدیکی به فروشگاه یا سوپر مارکت یکی از نیاز های اصلی ساکنین ویلا ها است به همین دلیل توجه به این موضوع از مزیت های مهم ویلا های شهرکی به حساب می آید. 

 


 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در سعادت آباد، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه