صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

616

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19670
زمین
420 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا لاکچری در منطقه چمستان 

420 متر زمين 

300 متر بنا

مدرن

استخردار

مستقل

مدارک کامل

نوساز

شیک و مهندسی ساز

درارای آسمان مجازی و سقف کناف کاری شده

دارای لوستر

کابینت و کمد دیواری نصب شده

حیاط سازی شده

پنجره های قدی و نورگیر

 

مزایای خرید این ویلا لاکچری در چمستان:

 

ویلایی شیک و مهندسی ساخته شده:

نما مدرن برای ویلا از جمله سبک‌های پرکاربرد امروزی برای طراحی انواع ویلاهای شخصی است. اغلب عناصر جدید نما مدرن برای ویلا از نظر متریال دارای استحکام بالایی هستند که در نهایت به استحکام بنا نیز کمک خواهند نمود. این مواد که با تکنولوژی‌های تازه آمیخته‌اند، عایق خوبی برای انرژی هستند که در معماری سبز، بسیار کاربرد دارند و از هدر رفتن انرژی ویلا در شمال جلوگیری می‌کنند.

به علاوه، این عناصر از نظر زمان اجرا نیز سریع‌تر از نماهای سنتی به شمار می‌روند و اجرای نما مدرن برای ویلا می‌تواند در زمان و هزینه ساخت ویلا نیز صرفه‌جویی کند و نیروی کار و دردسر کمتری هنگام اجرا داشته باشد.

نکته دیگر درباره مزیت اجرای نما مدرن برای ویلا این است که وزن کلی ساختمان را نیز کاهش می‌دهد. اغلب متریال‌های تازه، وزن کمتری دارند و با مقدار کمتری از بتن و سیمان، استحکام و دوام بیشتر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

دارای مدارک و مستندات کامل:

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد. این ویلا علاوه بر سند شش دانگ از مجوز ساخت و پایان کار که نشان از قانونی بودن ساخت ویلا می باشد، برخوردار است.

 

دارای استخر روباز:

 

مهم نیست که هوا گرم باشد یا نه، هیچ‌چیز نمی‌ تواند مثل شنا کردن در استخر شخصی‌تان حس خوبی به شما ببخشد، همچنین دیگر لازم نیست به مشکلات استخر های عمومی مثل جای پارک، هزینه‌ی ورودی و دیگر مسائل فکر کنید. داشتن یک استخر می‌تواند در تابستان برای اعضای خانواده و نزدیکانتان بسیار مفرح باشد و همچنین بهانه ی خوبی برای دعوت کردن دوستان و آشنایان به ویلایتان است و می تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند. معمولا در فصل تابستان ساحل‌های دریای خزر پر از جمعیت است که برای شنا به ساحل آمده اند و حتی در این قسمت چادر زده‌اند، پس شما یک محیط دنج برای شنا کردن دارید. تمیز بودن آب استخر مهمترین مزیت دیگر ویلای استخردار در شمال است. در آب دریا هر فردی شنا می‌کند به این معنا که ممکن است این این آب به شدت آلوده به عوامل قارچی و میکروبی است که منجر به بیماری‌های پوستی و... می‌شود. همچنین خانواده‌هایی که بچه دارند این را بدانند که ویلای استخردار در شمال برای آنها بسیار مناسب است. با توجه به اینکه بچه‌ها علاقه زیادی به آب بازی دارند و خانواده‌ها غالباً به آن‌ها اجازه شنا در دریا را نمی‌دهند، چرا که برای آن‌ها خطرناک است.

 

برای دیدن سایر ویلاهای استخردار در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 


 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه