صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزان در چمستان

خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزان در چمستان

793

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19671
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزان در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا لاکچری در منطقه بهدشت  چمستان:

300 متر زمین 

200 متر بنا

4 خوابه

دنج و  خلوت

مستقل

دوبلکس

لاکچری

سقف کناف و نورپردازی شده

دارای پنجره های قدی

دارای تراس دلباز

نما مدرن

 

امتیازات خرید این ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان:

 واقع در منطقه ی جنگلی:

باید گفت که از پل بنفشه ده تا آهودشت را منطقه بهدشت می‌نامند در واقع بهدشت شامل چندین روستا در فاصله بین بنفشه ده تا آهودشت می باشد که از روستاهای واقع در این منطقه می‌توان به کیابسر - سنگتاب - تسبیح کلا - کنسپا - ورازده علیا - باریکلا - رزک - دارکلا - رمشی - جلیکان - کراتکتی - نعمت آباد - شیر کلا - باریکلا؛ اشاره کرد.

از امتیازات و قدرت منطقه‌ ی بهدشت می توان به فاصله ۱۵۰ الی ۲۰۰ متری از سطح دریا اشاره کرد زیرا فاصله از سطح دریا منجر به این شده است تا با وجود پوشش گیاهی و منطقه جنگلی از شرجی بودن منطقه مستثنی باشد، در واقع منطقه بهدشت و کلیه روستاهای واقع در این منطقه، یا به نوعی بهتر بگوییم کلیه روستاهای واقع شده از پل بنفشه ده تا آهودشت، همگی درعین جنگلی بودن نسبت به منطقه میان رود که پایین‌تر از منطقه بهدشت واقع شده است از رطوبت و شرجی بودن منطقه جنگلی فارغ می باشد. همچنین از امتیازات دیگر بهدشت ‏به مسیرهای ارتباطی آن به دریا را می توان نام برد زیرا بهدشت دارای سه راه ارتباطی به دریا می باشد که خود وجه تمایز و قدرت بی نظیری را از نظر دسترسی در آن واحد به جنگل و دریا را برای ساکنان و شما عزیزانی که مالک ویلا در در این مناطق شده اید را فراهم می آورد.

 

دارای تراسی دلباز:

تراس عبارت است از فضای غیر مسقف (بدون سقف)، باز و دارای سطحی تخت در مقابل ویلا و متصل به ویلا! تراس را معمولاً فضایی اضافی یا بهتر است بگوییم مازاد در مقابل ویلا دوبلکس می‌دانند که جزء حریم کاملاً شخصی یک ویلا است. 

فضای تراس فضایی ست که در آن خانواده گرد هم جمع می شوند و از شب‌های بلند تابستان با نشست‌های طولانی در فضای تراس استقبال می کنند. به همین منظور این فضا می‌بایست بر فضای اطرافش تسلط و اشراف کامل داشته باشد. که در این ویلا تراس با ویوی بینظیر پذیرای شما برای استراحت و گذران اوقات فراغت می اشد.

 فضای تراس فضای مازادی است که در محوطه سازی فضای حیاط به آن خیلی توجه می‌شود. بلندتر بودن آن هم به شکیل‌تر شدن جلوه فضای محیط کمک می‌کند و هم به صاحب خانه این امکان را می‌دهد تا بتواند به صورت مجزا از حیاط، از این فضا استفاده کند.


 

این ویلا برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه