صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا ارزان قیمت شهرکی در چمستان

ویلا ارزان قیمت شهرکی در چمستان

638

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19672
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا ارزان قیمت شهرکی در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در آهودشت:

200 متر زمین 

100 متربنا

2 خوابه

دنج خلوت

شهرک

 لاکچری

نما سنگ

سقف کناف کاری شده

دارای کمد و کابینت

حیاط سازی شده

 

امتیازات خرید این ویلا ارزان قیمت:

 

ویلایی با تعرفه بسیار ارزان قیمت:

در سال­های گذشته برای ساخت ویلا نیاز به زمینی با متراژ بالا و هزینه تمام شده نسبتا زیادی وجود داشت، اما امروزه با توجه به بهینه­ سازی فرآیندها و کاهش هزینه های متغیر ساخت­ و ساز، می­توان ویلایی با قیمت پایین ­تر ساخت. از این رو بسیاری از مردم می­توانند با درآمد متوسط، برای خرید ویلا در شمال اقدام کنند. این ویلا به دلیل نقلی بودن و در زمینی با متراژ 100 متر و ساخت بنایی همکف که از هیچ نوع میله گرد و پی سازی استفاده نشده است، باعث شده تا هزینه تمام شده آن کاهش یابد و در نتیجه با قیمت ارزان تر به فروش برسد.

 

ویلایی با بنای همکف:

معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند. و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. این ویلاها را عموما در خانه باغ ها یا مکان هایی که ویو سرسبزی کمتری دارند، ساخته می شود.

 

 

دارای نمای سنگ کاری شده:

 

از آنجائی که آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیار بالای می باشد، و به طور عادی از عمر مفید وسایل و بناهای شمال کم می شود. لذا در ساخت ویلا در شمال باید از متریال های استفاده شود که از رطوبت بی امان شمال حفظ شود و خرابی کمتری به بار بیاورد. در این زمینه مهندسین ساخت ویلا در شمال از متریال سنگ استفاده می کنند. زیرا سنگ مقام ترین نوع مواد ساختمانی در برابر رطوبت می باشد. شما با خرید این ویلا نماسنگ می توانید خیالتان را از بابت رطوبت و نم زدگی وسایلتان راحت کنید.

 

برای مشاهده ویلاهای نماسنگ در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

واقع در منطقه تهرانی نشین و دسترسی سریع به امکانات رفاهی و تفریحی:

برای اکثر خریداران ویلا در شمال مهم است که ویلا علاوه بر اینکه که در یک منطقه کاملا ساکت و آرام و به دور از هر نوع آلودگی باشد! در مقابل  ویلا به امکانات اولیه مانند سوپر مارکت، نانوایی، درمانگاه، پمپ بنزین و ... دسترسی کاملا سریع و حتی با پیاده روی داشته باشد. به شما این مژده را می دهیم که روستای زیبا و جنگلی سعادت آباد همه این امکانات در خود جای داده و همچنین با مکان های تفریحی اطراف خود فاصله بسیار کمی دارد.

جهت دیدن این روستا برروی نقشه، کلیک کنید.

 


 

 

تیم مشاورین املاک ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.

 

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه