صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت ارزان در چمستان

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان در چمستان

831

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19673
زمین
250 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا نیم پیلوت در آهودشت:

250 متر زمین 

110 متر بنا

دارای 2 اتاق خواب

در منطقه ی دنج خلوت

داخل شهرک

حیاط سازی شده

نما سنگ

نورپردازی

 

امتیازات خرید این ویلا ارزان قیمت در چمستان:

 

ویلایی با بنای نیم پیلوت:

ویلا نیم پیلوت در شمال، یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خرید ویلا یا ساخت ویلا است. این ویلاها بسیار زیبا هستند و برای خانواده‌های کم جمعیت و برای روزهای تعطیلات آخر هفته پیشنهاد می‌شوند.

این ساختمان‌ها با ویلاهای فلت یا همان همکف بسیار فرق دارند. ویلا نیم پیلوت، به ویلاهایی گفته می‌شود که قسمتی از ویلا به اندازه یک سطح اختلاف با طبقه همکف، ساخته می‌شود. این فضای مرتفع معمولاً به انباری یا پارکینگ اختصاصی ویلا تعلق دارد. برای برخی از ویلاهایی که باید بخش مجزایی برای موتورخانه یا تاسیسات در آن‌ها در نظر گرفته شود، از طراحی ویلا نیم پیلوت استفاده می‌کنند. نمای بیرونی نیم پیلوت برای ویلاها از بیرون بسیار مشخص و واضح است. برای این ویلا نما سنگ اجرا شده است. اگر به معماری بیرونی این ویلا نیم پیلوت نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که قسمتی که روی نیم پیلوت ساخته شده شامل یک اتاق، تراس و سقف است. این مجموعه به اندازه یک ارتفاع معین که طبق استانداردها تعیین می‌شود از قسمت همکف یا همان پیلوت، بالاتر قرار می‌گیرند. در این قسمت معمولاً اتاق خواب در نظر گرفته می‌شود تا نمای آن زیباتر دیده شود. در ویلا نیم پیلوت، ورودی ویلا با چند پله کوتاه و با تعداد کم از سطح زمین فاصله دارد. ورودی اصلی ویلا به راهروی ورودی و سالن نشیمن منتهی می‌شود. در قسمت پیلوت، آشپزخانه و اتاق مطالعه یا حمام و سرویس بهداشتی قرار می‌گیرد.

 

واقع در شهرک:

ویلا شهرکی، ویلایی است که در جوار مجموعه‌ای از ویلاها در زمینی پهناور، احداث شده است. این ویلا، مستقل از ویلاهای همجوارش نیست، که جزئی از خانواده آن‌هاست. زمانی که همه ویلاها را متعلق به یک خانواده می‌دانیم یعنی اقرار کرده‌ایم ویلاها ظاهری متحدالشکل دارند و توسط فردی، مدیریت و کنترل می‌گردند. به زبانِ ساده، ویلا شهرکی دارای نگهبان است.  پس امنیت این ویلا در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید توسط نگهبان شهرک تامین می شود.

 

قرار گرفته شده در مکانی دنج و خلوت:

امروزه بسیاری از افراد که در کلان شهرها زندگی می کنند، می خواهند برای فرار از شلوغی و ازدحام و دوری از آلودگی هوا به یک مکانی ساکت و خلوت با هوای پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی، پناه بیاورند. مکانی که در آن صدای ماشین ها جای خود را به صدای پرندگان و شر شر آب می دهند. شما با خرید این ویلا می توانید هر زمان از سال و هفته بدون دغدغه  استرس و محدودیت نسبت به اقامتگاهتان، بار سفر ببندید و از طبیعت بی نظیر و آب و هوای پاکیزه‌ی شمال نهایت استفاده را ببرید و خاطرات دلنشین و به یادماندنی را برای خود و خانواده تان ثبت کنید.


 

اگر شما هم قصد دارید در شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا ارزان کنید؛ بهتر است با افراد حرفه‌ای و دارای اطلاعات کافی در این زمینه مشورت کنید. یک مشاور خوب نه تنها می‌تواند امکان خرید ویلا باغ در شمال را برایتان فراهم کند بلکه ملک‌های متعددی را هم در دسترس دارد و از این طریق می‌توانید قدرت انتخاب بالاتری داشته باشد. اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید بهترین ویلاهای شمال را ببینید، مجموعه ویلا دنیز مانند یک دوست و مشاور همیشگی در کنار شماست. با کمک تیم ویلا دنیز، با تعداد زیادی ویلا در محدوده قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران قیمت را می‌توانید، بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه