صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت نما آجری در آهودشت

فروش ویلا نیم پیلوت نما آجری در آهودشت

603

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19674
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت نما آجری در آهودشت

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در چمستان:

300 متر زمین 

150 متر بنا

3 خوابه

دنج خلوت

شهرک تکمیل شده

درب ریموت

دارای راه پله چوبی

کابینت نصب شده

سقف کناف کاری و نورپردازی شده

حیاطی دنج و زیبا

دارای تراس

 

 

امتیازات خرید این ویلا نیم پیلوت جنگلی در آهودشت:

 

واقع در منطقه بکر با پتانسیل سرمایه گذاری بالا:

خرید ویلا در آهودشت، مازندران منطقه ای پر از طبیعت شگفت انگیز و زیبا می باشد. روستاهای کوچک اما سرسبز این منطقه فرصت مناسبی در اختیار علاقمندان به طبیعت و آب وهوای دلنشین قرار می دهد.

آهودشت منطقه ای زیبا در نزدیکی شهر چمستان می باشد. این روستای زیبا در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از افراد برای خرید ویلا قرار گرفته است. آهودشت یک روستای زیبا در بخش چمستان در شهرستان نور می باشد که دارای تراکم جمعیت بسیار پایینی می باشد. کمی جمعیت و آب و هوای مناسب باعث شده است افراد زیادی علاقمند به خرید ویلا در آهودشت باشند. از آنجا که این روستا در بین مناطق خوش آب و هوا و توریستی مازندران قرار گرفته است به نوعی مکانی برای افراد خوش نشین و کسانی که بنا به شرایط کاری در رفت و آمد بین شهر و روستا هستند می باشد. علت نامگذاری این منطقه به نام آهودشت به دلیل وجود آهوهای بسیار در این منطقه می باشد. قرار گرفتن در حاشیه رودخانه  زارم رود و جنگل های انبوه سخو و منطقه های بکر جذابیت های دیداری زیادی برای بازدید کنندگان بوجود آورده است. وجود زمین های مناسب و باغات ارزشمند می تواند یکی از دلایلی باشد که علاقمندان به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را به انتخاب این بخش تشویق خواهد کرد. در حقیقت زندگی در منطقه آهودشت یک درمان طبیعی برای روح و جسم مردمی است که شلوغی شهرها آنها را خسته و عصبی کرده است.توجه داشته باشید که آهودشت یکی از مناطق بکر و دست نخورده مازندران می باشد که در سال های اخیر مورد توجه علاقمندان به زندگی در این مناطق قرار گرفته است.

 

 

ویلایی با حیاط بزرگ:

 

ویلا حیاط‌دار حکم بهشت بر روی زمین را دارد. بسیاری افراد آرزو داشتن ‌ویلا های حیاط‌دار و دلباز را دارند. این خانه‌­ها علاوه بر فضای بزرگ، اتاق­‌های دل­باز، نورگیری بالا، یک حیاط زیبا نیز دارند. اگر این حیاط‌ها حوض و باغچه نیز داشته باشند که بسیار بیشتر، رویایی خواهند بود! از نظر معماری، داشتن حیاط در خانه، بسیار مناسب بوده و یک فضای باز امن را در اختیار صاحب‌‌خانه گذاشته که در طول شبانه ­روز می‌­تواند از آن استفاده کند.

 

اولین و مهم‌­ترین ویژگی که خانه­‌های حیاط­‌دار برای شما دارند، مستقل بودن است. در خانه‌­های ویلایی یا خانه حیاط‌دار، تنها خود شما زندگی می‌کنید و هیچ مزاحمتی نخواهید داشت. به‌ علاوه، اگر زمانی نیاز به تعمیرات داخلی هم داشته باشید به ‌راحتی می­‌توانید آن را به سرانجام برسانید. همچنین برای طراحی داخلی منزل­‌های ویلایی، دست بازتری نسبت به خانه‌­های آپارتمانی دارید و تقریباً هر مدلی که بخواهید می‌­توانید آن را ساخته و یا تغییر دهید.

 

 

 


 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه