صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا نما مدرن لاکچری در محمودآباد

فروش ویلا نما مدرن لاکچری در محمودآباد

725

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
10،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19710
زمین
207 متر مربع
بنا
285 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما مدرن لاکچری در محمودآباد

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا در نوار ساحلی:

زمین ۲۰۷  متر

بنا ۲۸۵ متر

سند پروانه پایان کار

برق گاز اب وصل

سه خواب دوخواب مستر

استخر جکوزی

روف گاردن

دوتراس

پارکینگ

ویو ابدی به دریا

نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

تمام لوازم برقی و بهداشتی نصب

لوله کشی کولر اسپلیت تمامی اتاقها

سیم کشی دوربین مداربسته و سیستم موسیقی

کابینت طرح اروپایی

دو اشپزخانه مجزا به  همراه باربیکیو ظرفشویی

الاچیق

سیستم پکیچ استخر جکوزی شوفاژ هوشمند سازی شده وروشن تحویل مشتری

ایفون تصویری در طبقات نصب

شرایط برای هوشمند سازی کامل ساختمان محیا

امکان اضافه شدن زمین در دو طرف ویلا

 

امتیازات خرید این ویلا ساحلی در محمودآباد:

واقع در منطقه برند ساحلی:

شما قبلا اسم شمال را می شنیده اید، شهرهایی چون نوشهر، رامسر و.. به ذهنتان خطور می کرد. اما در سال های اخیر شهرستان محمودآباد به دلیل ارزان تر بودن هزینه ها نسبت به شهرهای برند دیگر در شمال، جایگاه خوبی پیدا کرده است و در چندین سال اخیر پیشرفت قابل ملاحضه ای را داشته است.

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل و در جنوب آن جنگل های تشبندان و.. وجود دارد، هر دو نوع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در آن وجود دارد. ویلاهای ساحلی که معمولا یا چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارد، دسترسی بهتر و آسان تری دارد و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و.. در آنجا با فاصله کم وجود دارد. اما نسبت به ویلا جنگلی در محمودآباد، قیمت آن بیشتر است.

اما خوشبختانه به دلیل وجود اراضی زیاد، ویلاهای با بناهای مختلف و متراژهای بسیار متفاوت ساخته شده اند، که هر کسی با هر بودجه ای می تواند دست به خرید بزند. حتی اگر بخواهید یک ویلا جنگلی بخرید اما درعین حال به ساحل نزدیک باشید، خرید ویلا در محمودآباد می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد، زیرا حتی دورترین روستاهای جنگلی محمودآباد، با ساحل فاصله نیم ساعته دارند.

برای دیدن سایر ویلا ها در محمودآباد، کلیک نمایید.

 

 

 

ویلایی با امکانات کامل و بدون هیچ هزینه ی اضافه بعد از خرید!:

صاحبان بعضی از ویلاها در شمال برای آنکه هزینه تمام شده ویلا را کاهش دهند، تا بتوانند قیمت کمتری را برای فروش ارائه دهند، بعضی از مراحل را انجام نداده یا نیمه کاره رها می کنند. اما این ویلا از تمامی امکانات به طور کامل نصب و قابل بهره برداری می باشد.

کابینت و کمد دیواری هر طبقات آن با سبک کاملا اروپایی نصب شده است. تمامی لوازم برقی اعم از هالوژن ها کلید و پریز و لوستر نصب و قابل بهره برداری است.

سیستم پکیج و استخر و جکوزی هوشمند سازی شده است. و این ساختمان طوری ساخته است که قابلیت هوشمند کردن کل ساختمان وجود دارد. خانه هوشمند در واقع خانه‌ای است مجهز به روشنایی، دستگاه‌های گرمایشی، سرمایشی و سایر دستگاه‌های الکتریکی است که صاحب‌خانه می‌‌تواند همه این دستگاه‌ها را از راه دور با اپلیکیشن موبایل کنترل کند، تنها باید به اینترنت وصل باشد.

 


 

 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  شمال را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه