صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس لاکچری سند دار در مازندران

خرید ویلا دوبلکس لاکچری سند دار در مازندران

887

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19713
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری سند دار در مازندران

مشخصات و امکانات کلی ویلا لاکچری در نوشهر:

داخل شهرک

نگهبانی ‌۲۴ ساعته

300 متر زمین

250 متر بنا

سند تک برگ

جواز ساخت

4 اتاق خواب مستر

دوبلکس

 روف گاردن

ویو ابدی جنگل و دریا

الاچیق + استخر

دسترسی اسان

 

 چرا ویلا دنیز خرید این ویلا لوکس را به متقاضیان پیشنهاد می کند؟

 

ویلایی با اتاق خواب مستر:

اتاقی از منزل که دارای امکانات زیادی از قبیل استراحت، نشیمن، خواب، مطالعه، تماشای تلویزیون، پرو لباس، حمام و سرویس بهداشتی، مینی آشپزخانه، سونا و جکوزی است، اتاق مستر گفته می‌شود. اتاق مستر حداقل بایستی دارای حمام و سرویس بهداشتی، کمد، میز کنسول با آینه و مکانی برای نشیمن و خواب (تخت‌خواب) باشد.  داشتن مساحت زیاد اولین ویژگی اتاق خواب مستر می‌باشد، بدون شک اتاق مستر بایستی متراژ بالایی از نظر مساحت داشته باشد تا بتواند امکانات زیادی را به ساکنین ارائه دهد.

در اتاق مستر حداقل یک پنجره وجود دارد. وجود پنجره و پرده‌های شیک و زیبا نمای هر اتاقی را چشم‌نواز می‌کند. وجود حمام و سرویس بهداشتی ویژگی دیگر اتاق خواب مستر می‌باشد. تخت‌خواب، میز پاتختی، کمد، دراور و میز کنسول آینه‌دار نیز لازمه اتاق خواب مستر می‌باشد.

 از مزایای اتاق خواب مستر داشتن فضایی خصوصی و مستقل می‌باشد به طوری که تمام نیاز‌های شخصی افراد در اتاق مستر خود تأمین می‌شود، بنابراین برای دیگر اعضای خانواده مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.

 

ویلایی با بنای دوبلکس:

ویلا دوبلکس به ویلایی گفته می شود که دارای دو طبقه مجزا بوده و این طبقات از طریق پله به یکدیگر متصل می شود.

در طراحی ویلای دوبلکس معمولا از طبقه اول به عنوان نشیمنگاه، حال و پذیرایی استفاده می شود که با پنجره های بزرگ و قدی نور به داخل خانه می تابد و در طبقه دوم نیز اتاق های خواب، سالن استخر یا بازی، سرویس های بهداشتی و حمام تعبیه شده است. با این عمل فضای شلوغ و فضای خلوت ساختمان از یکدیگر مجزا خواهد شد. حال بسته به نوع متراژ یک اتاق کوچک و سرویس بهداشتی در طبقه اول در نظر می گیرند تا افراد مسن برای بالا رفتن از پله ها دغدغه نداشته باشند. اگر ویلا دوبلکس استخردار باشد، سالن استخر یا جکوزی را یا بیرون حیاط یا در داخل ساختمان تعبیه می کنند. سقف آن معمولا شیب دار می باشد، تا خانه از باران بی امان شمال، در امان بماند.

 

دارای روف گاردن:

روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 


 

 

اگر به دنبال خرید ویلا دارای روف گاردن یا ویلایی لوکس در شمال هستید، هر خواسته و شرایطی که دارید با مشاوران متخصص و حرفه ای ویلا دنیز  در میان بگذارید. مجموعه ویلا دنیز با داشتن سال ها تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال، و خرید انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه