صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا فلت مبله ارزان در شمال

فروش ویلا فلت مبله ارزان در شمال

640

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
اقساط 5 ماهه
کد ملک 19715
زمین
230 متر مربع
بنا
105 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1396
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت مبله ارزان در شمال

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا مبله در شمال:

 230 متر زمین

105 متر بنای چهار ساله

با پایان کار و سند تک برگ

مبله با امکانات (دزدگیر، اسپلیت الجی ۲۴ هزار، دو عدد بخاری گازی، منبع آب و پمپ، آبگرمکن، میز نهارخوری و مبل، سیستم آبیاری باغچه، پرده)

با شرایط پرداختی پنج ماهه

 

 مزایای خرید ویلا فلت جنگلی در شمال:

 

خرید اقساطی:

وقتی در خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، می گوییم پرداخت اقساطی، منظور این است؛ که در این معامله امکان پرداخت قطعه قطعه، طبق توافق بین خریدار و فروشنده وجود دارد. گاهی اوقات خریدار توان پرداخت یکجا برای خرید ویلا را ندارد، و یا اینکه فعلا به اندازه قیمت کل ویلا بودجه در اختیارش نیست. و همینطور فروشنده نیاز به مبلغی پول دارد که ویلای تمام کار خود را به صورت اقساطی به فروش برساند.

خرید ویلا اقساطی در شمال برای افرادیکه بودجه کمتری دارند؛ توصیه می‌شود. خرید و فروش اقساطی ویلای شمال، قوانین دقیق‌تری دارد و هم خریدار و هم فروشنده هر دو باید حساسیت زیادی در نحوه انجام معامله داشته باشند.

 

شرایط خرید ویلا اقساطی شمال از این قرار است:

 

از خریدار 40 تا 50 درصد قیمت مسکن را به صورت نقد مطالبه می‌کنند، سپس باقی مانده طی چند چک یک ماهه از خریدار دریافت می‌گردد. روال متداول و مرسوم معاملات املاک از این قرار است که پس از دریافت 40 تا 50 درصد هزینه به شکل نقد، برای دریافت الباقی بازه 5 ماهه را تعریف می‌کنند، که در این بازه خریدار موظف به پرداخت ماهانه یک قسط می‌شود.

 

ویلایی با سند تک برگ:

 

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

ویلایی نیمه مبله:

این ویلا دارای امکاناتی از قبیل اسپیلیت، حفاظ آهنی، بخاری، میز ناهارخوری و.. می باشد. که اگر همه ی این اقلام را بخواهید بعد از خرید یک ویلا تهیه کنید باید هزینه ی زیادی را پرداخت کنید. در خرید ویلا مبله تمام امکانات ویلا در قرارداد ذکر می شود و طرفین امضا می کنند، تا تأیید شود که هنگام خرید ویلا این وسایل وجود داشته و برای آن هزینه پرداخت شده است. همچنین می توان از فروشنده تعهد گرفت که تا تاریخی توافقی وسایل ویلا بدون دخالت افراد خراب نمی شود و تمام وسایل سالم هستند.

 


 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه