صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

فروش ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

631

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19720
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس استخردار در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی ویلا شهرکی در محمودآباد:

ویلا دوبلکس

ویلا شهرکی

نما مدرن

استخردار

300 متر زمین

270 متر بنا

3 خوابه

پروانه ساخت

پایان کار

سند تک برگ

سقف کناف کاری و  نورپردازی

دارای پنجره های قدی

 

 

امتیازات خرید این ویلا در محمودآباد:

ویلایی دارای مستندات کامل:

این ویلا دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ می باشد. سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد. این ویلا علاوه بر سند شش دانگ از مجوز ساخت و پایان کار که نشان از قانونی بودن ساخت ویلا می باشد، برخوردار است.

برای دیدن سایر ویلاهای سنددار، کلیک کنید.

 

ویلایی واقع در شهرک:

 

یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت ویلایتان در زمانی که در آن حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

 

ویلایی با بنای دوبلکس:

 

ویلا دوبلکس از جمله ویلاهایی هستند که به صورت دو طبقه ای هستند.  شما می توانید از حداکثر فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید. معمولاً ویلاهای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و خاص تر هستند و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب میکنند. در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم انداز زیبا تر در مقایسه با ویلاهای فلت است .

 

اگر شما هم خانواده ی پر جمعیتی دارید یا دوست دارید به صورت گروهی و خانوادگی سفر کنید، ویلاهای دوبلکس انتخاب بسیار خوبی برای شما هستند چرا که به دلیل دو طبقه بودن ویلا اقامت خانواده ها در آن راحت تر است و فضای پرت کمتری وجود دارد، در واقع در ویلاهای دوبلکس از حداکثر فضا بهره برده شده است. با توجه به اینکه قیمت زمین در شمال افزایش پیدا کرده است خرید ویلاهای دوبلکس از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است چرا که شما در واقع پول یک زمین را می دهید اما دو طبقه منزل دارید.

 


 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه