صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا نما مدرن شهرکی در محمودآباد

فروش ویلا نما مدرن شهرکی در محمودآباد

677

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19721
زمین
220 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما مدرن شهرکی در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن در محموداباد:

نما مدرن

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

220 متر زمین

170 متر بنر

3 خوابه

پروانه ساخت

گواهی پایان کار

سند تک برگ

 

چرا مجموعه ویلا دنیز خرید این ویلا در شمال را توصیه می کند؟

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید و در توضیحات کلی در مورد این ویلا خوانده اید، این ویلا با مستندات کامل و با معماری شیک و منحصر به فرد در  منطقه ی عالی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا ساخته شده است.

 شما قبلا اسم شمال را می شنیده اید، شهرهایی چون نوشهر، رامسر و.. به ذهنتان خطور می کرد. اما در سال های اخیر شهرستان محمودآباد به دلیل ارزان تر بودن هزینه ها نسبت به شهرهای برند دیگر در شمال، جایگاه خوبی پیدا کرده است.و در چندین سال اخیر پیشرفت قابل ملاحضه ای را داشته است.

محمود آباد در قلب طبیعت بکر مازندران و شمالی‌ترین نقطه کشورمان است؛ که سالانه گردشگران بی شماری را می پذیرد.  محمود آباد یکی از توریستی‌ ترین شهرهای استان مازندران می‌باشد که جزو شهرهای بندری و ارزان نیز به شمار می آید. شهرستان محمود آباد به دو شهر به نام‌ های شهر محمود آباد و شهر سرخ‌ رود  تقسیم می شود. همچنین محمود آباد دارای پارک های ساحلی و جنگلی متنوع و جاذبه های دیدنی بیشمار و...  می باشد.

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل و در جنوب آن جنگل های تشبندان و.. وجود دارد، هر دو نوع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در آن وجود دارد.ویلاهای ساحلی که معمولا یا چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارد، دسترسی بهتر و آسان تری دارد و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و.. در آنجا با فاصله کم وجود دارد. اما نسبت به ویلا جنگلی در محمودآباد، قیمت آن بیشتر است.

اما خوشبختانه به دلیل وجود اراضی زیاد، ویلاهای با بناهای مختلف و متراژهای بسیار متفاوت ساخته شده اند، که هر کسی با هر بودجه ای می تواند دست به خرید بزند. حتی اگر بخواهید یک ویلا جنگلی جنگلی بخرید اما درعین حال به ساحل نزدیک باشید، خرید ویلا در محمودآباد می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد، زیرا حتی دورترین روستاهای جنگلی محمودآباد، با ساحل فاصله نیم ساعته دارند.

اگر توان خرید ویلا ساحلی مستقل را ندارید، می توانید دست به خرید ویلا آپارتمانی لب ساحل بزنید! این نوع ویلاها قیمت کمتری نسبت به ویلا ساحلی مستقل دارند و چسبیده به ساحل هستند.

 


 

 

 

شما برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید ویلا در محمودآباد اعم از ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص مجموعه ویلا دنیز مراجعه نمایید. مشاوران ویلا دنیز با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه محمودآباد، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه