صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا مبله ساحلی در محمودآباد

فروش ویلا مبله ساحلی در محمودآباد

682

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19722
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مبله ساحلی در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی این ویلا ساحلی:

پیاده تا ساحل

ویلا  فول مبله

220 متر زمین

150 متر بنا

3خواب

دارای سند شش دانگ

پروانه ساخت

گواهی پایان کار

حیاط سازی شده

دارای آلاچیق

با قیمتی استثنائی

 بنای نیم پیلوت

 

 امتیازات خرید این ویلا ساحلی ارزان قیمت در محمودآباد:

 

ویلایی نزدیک به ساحل رویایی دریای خزر:

اگر از دریا و آب ترسی ندارید و قصد دارید ویلایی در شمال بخرید یا اجاره کنید بهترین ویلا، ویلا ساحلی می باشد. زیرا می توانید بهترین روزهایتان را با آرامش کنار دریا سپری کنید.  زیرا زندگی کردن کنار دریا باعث می شود انواع ورزش ها مانند قدم زدن در سواحل دریا، دویدن بر روی شن ها و شنا در آب را نیز در طول روز انجام دهید که با انجام این ورزش ها در طول روز و به طور مداوم جسم و روح شما سالم خواهد ماند. با خرید ویلا ساحلی هر روز صبح با صدای نسیم دریا از خواب بیدار می شوید و با فاصله ی بسیار کم به سواحل دریا می رسید که باعث شادابی و نشاط در بدن شما می شود. هم چنین دریا به انسان آرامش می دهد که به هیچ وجه نمی توان آن را با چیز دیگری عوض کرد. امواج دریا موجب آرامش و تقویت مغز می شود. در نتیجه می توانید در طول شب خواب راحت و عمیق تری داشته باشید.

 

ویلایی فول فرنیش یا مبله:

 

فرنیش یا مبله بودن ویلا در شمال، اشاره به تجهیز کردن خانه با سرویس کامل مبلمان و دیگر لوازم اولیه مورد نیاز زندگی است. مبله کردن یک خانه می‌تواند تنها برای یک بخش خانه مثل آشپزخانه یا اتاق پذیرایی باشد و هم می‌تواند کل خانه را شامل شود. هنگامی که مبله کردن خانه برای تمام بخش‌های ویلا صورت می‌گیرد، به آن فول فرنیش یا فول مبله می گویند. بنابراین هنگامی که به شما می گویند آپارتمانی فول مبله است، به این معنی می باشد که این آپارتمان کاملاً مجهز بوده و دارای آشپزخانه فرنیش، اتاق پذیرایی فرنیش و … است. از مزایای بزرگ خرید ویلا فول مبله یا فول فرنیش، صرفه جویی در زمان و پول می باشد. زیرا این نوع ویلاها همان لحظه پس از خرید قابل سکونت کامل می باشد، و لزومی ندارد شما به دنبال خرید وسایل اولیه بروید. همچنین بدلیل اینکه مدیران پروژه این نوع ویلاها به صورت عمده به خرید این نوع لوازم ها می پردازند، قیمت  آنها بسیار مناسب تر است تا اینکه خودتان جداگانه به خرید هر کدام از این نوع وسایل بپردازید. در نتیجه شما بعد از خرید این ویلا فقط با یک چمدان لباس وارد می شوید و به اوقات فراغت خود می پردازید.

 

برای دیدن سایر ویلاهای مبله در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

 


 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در محمودآباد، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه