صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نما مدرن لوکسِ استخردار در چمستان

فروش ویلا نما مدرن لوکسِ استخردار در چمستان

704

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19860
زمین
290 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما مدرن لوکسِ استخردار در چمستان

 

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک ملک یا ویلا را در جایی خوش آب و هوا و به دور از هر گونه شلوغی زندگی شهری تهیه کنند تا هنگام سفر و یا آخر هفته ها با خانواده برای تجدید روحیه به آنجا بروند.

چسمتان یکی از شهرستان های استان مازندران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و زیبایی های بی نظیری که دارد؛ بسیاری از افراد برای خرید ویلا در آن تمایل نشان می ‌دهند. ویلاهای موجود در چمستان و در منطقه برند امیرآباد انواع مختلفی دارند که می‌توان ویلاهای نما مدرن دوبلکس استخردار مانند این آگهی را در آن پیدا نمود.

 

اگر بخواهیم خصوصیات کامل این ویلا را توضیح دهیم باید بگوییم زمانی که افراد از درب ورودی وارد می شوند ابتدا حیاط سنگ فرش با آلاچیق و استخر را روبروی خود می ببیند. افراد می توانند به جای رفتن به استخرهای عمومی از داشتن یک استخر اختصاصی لذت ببرند.

حیاط آن آنقدر زیبا و دلنشین است که قطعا در همان نگاه اول اشتیاق مشتریان برای خرید دو چندان خواهد شد زیرا که این حیاط برای برگزاری دورهمی های خانوادگی فضایی عالی و دلنشین دارد. گفتنی است که مهندسان طراح هزینه های زیادی برای حیاط سازی زیبا این ویلا کرده اند تا مشتریان پس از خرید نیازی نباشد که هزینه هایی گزاف برای محوطه سازی پرداخت کنند و خوشبختانه این ویلا هیچ گونه نقصی ندارد.

 

پس از عبور افراد از محوطه داخلی حیاط می توان وارد ساختمان داخلی شد که در طبقه همکف اتاق نشیمن و آشپزخانه ای مدرن و بزرگ قرار دارد.

سقف ویلا با نورپردازی مدرن تزیین شده و دیواره های آن پوشیده از کاغذ دیواری خارجی و جنس عالی است که قابلیت تمیز کردن دارد.

دیواره های آشپزخانه این ویلا در امیر آباد از کابینت های ممبران با هود گاز پوشیده است و کسی که صاحب این ویلا می شود نیازی نیست که هیچ گونه هزینه ای برای دکوراسیون داخلی آن پرداخت کند.

 

ویلا استخردار در امیر آباد دارای ویژگی های مهم دیگری است که قطعا نظر هر مشتری را به خود جلب می کند و آن هم داشتن 3 اتاق خواب مستر  با کمد و سرویس بهداشتی در طبقه دوم است. امروزه همه افراد تمایل زیادی به خرید ملک یا ویلا هایی دارند که اتاق خواب های آن مستر باشد زیرا افرادی که قرار است در آن سکونت داشته باشند احساس راحتی و مستقل بودن خواهند داشت.

 

از دیگر مزیت های مهم این ویلا داشتن سند تک برگ آماده انتقال است و افرادی که برای خرید قصد وام گرفتن دارند می توانند از سند این ویلا استفاده کنند و به راحتی خرید آن را انجام دهند.

 

علاوه بر همه مزیت های ذکر شده این ویلا دارای یک روف گاردن بزرگ و تجهیز شده است و زمانی که افراد در آن قرار می گیرند می توانند دامنه جنگل با ویو عالی آن را تماشا کنند و برای استراحت مکانی آرام و به دور از هر گونه هیاهو است.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با سازه روف گاردن بدست آورد؛ کارشناسان ویلا دنیز مقاله ای تحت عنوان ( تفاوت بین بالکن، ایوان، تراس، بهار خواب، شاه نشین) گردآوری نموده اند، لطفا مطالعه نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لوکس در چمستان:

زمین ۲۹۰ متر

بنا ۳۳۰ متر

دارای 3 اتاق خواب مستر با سرویس بهداشتی

دارای سند شش دانگ و انشعابات نصب و قابل بهره برداری

استخر و سونا و جکوزی

حیاط سازی شده

نما مدرن

دارای سقف کناف کاری و نورپردازی شده

تمامی شیرآلات نصب شده

دارای روف گاردن با ویو بسیاری عالی به جنگل


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه