صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ارزان قیمت نماسنگ در مازندران

خرید ویلا ارزان قیمت نماسنگ در مازندران

642

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19866
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت نماسنگ در مازندران

 

همه ی ما دوست داریم زندگی در محیطی سرسبز و در در طبیعت بکر، با تنفس اکسیژن خالص را، تجربه کنیم. از طرفی زندگی های امروزه،  به سمت شهری بودن و شلوغی و سروصدا، پیش رفته است. برای تجربه زندگی با آسایش،  و به دور از شلوغی های روزمره، خریدن ویلا در مکانی سرسبز، با آب و هوای عالی، گزینه بسیار مناسبی می باشد که، اوقاتی را در آنجا بگذرانیم. خرید ویلا ارزان قیمت و در عین حال لوکس، بسیار مناسب برای شما می باشد. این ویلا به محمودآباد بسیار نزدیک می باشد و  از طرفی به دلیل نزدیکی به جنگل های نور و محمودآباد باعث شده که، از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله ( جاده دریا و یا جاده کلوده کجاست؟ خرید ویلا در جاده دریا) را مطالعه نمائید.

 

این ویلا همانطور که گفته شد در کلوده واقع شده است و از نظر موقعیت منطقه ای که ویلا در ان قرار دارد فوق العاده است. چرا که در این منطقه اگر نگوییم همه، اکثریت  ساکنین تهرانی بوده و به نوعی یک کوی اختصاصی محسوب می شود. لذا اگر کسی مایل به داشتن ویلا در منطقه ای اختصاصی و با همسایگان خوب و خوش نشین باشد؛ این ویلا بهترین موقعیت ممکن است.

این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است. ابعاد زمین آن به طور کلی دویست متر مربع  بوده و در آن بنایی با متراژ صد و پنجاه متری واقع شده است.  تعداد اتاق خواب های موجود در ویلا 3 اتاق خواب بوده و می تواند جوابگوی نیازهای دارنده ی ویلا در این زمینه گردد. اتاق خواب های این ویلا دارای مستر هستند و از این جهت شما می توانید خیلی راحت از آنها استفاده کنید. همچنین در صورتی که مهمان هم داشته باشید آنها نیز در اتاق ها بسیار راحت خواهند بود. از لحاظ طراحی داخلی، معمار این بنا سلیقه ی بسیار خوبی بکار برده و از زیباترین اغذ دیواری ها و بهترین نمای کناف برای سقف بهره برده اس. همچنین حفاظ و توری برای پنجره های این ویلا نصب شده است و در نتیجه احتیاج به پرداخت هزینه ای جداگانه بعد از خرید ویلا ندارید.

 

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا جنگلی:

زمین  ۲۰۰ متر مربع

بنا ۱۵۰  متر

۳خواب

انشعابات وصل

حفاظ و توری پنجره نصب شده

لوستر

گاز رومیزی و هود

سقف کناف کاری و نورپردازی شده و دارای لوستر

کابینت و کمد نصب شده

کف سرامیک و دیوار کاغذ دیواری نصب شده

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

 


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه