صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا فلت سنددار نوساز در محمودآباد

فروش ویلا فلت سنددار نوساز در محمودآباد

957

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19883
زمین
300 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت سنددار نوساز در محمودآباد

 

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید و در توضیحات کلی در مورد این ویلا خوانده اید، این ویلا با مستندات کامل و با معماری شیک و منحصر به فرد در  منطقه ی عالی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا ساخته شده است.

 شما قبلا اسم شمال را می شنیده اید، شهرهایی چون نوشهر، رامسر و.. به ذهنتان خطور می کرد. اما در سال های اخیر شهرستان محمودآباد به دلیل ارزان تر بودن هزینه ها نسبت به شهرهای برند دیگر در شمال، جایگاه خوبی پیدا کرده است.و در چندین سال اخیر پیشرفت قابل ملاحضه ای را داشته است.

بسیاری از مردم کشور علاقه زیادی به خرید ویلا با نمای سنگی دارند. از این رو فروش ویلا ارزان با نمای سنگی در منطقه محمود آباد رونق دارد. برای آنکه بتوانید زیباترین و خاص ترین ویلا نماسنگ را خریداری کنید، باید بدانید این ویلا از چه امکاناتی برخوردار است. ویلای سنگی مورد نظر ما دارای متراژ زمین 300 متر بوده و 120 متر آنرا بنا تشکیل می دهد.

یعنی با خرید این ویلای ارزان قیمت، علاوه بر آنکه به ویلای لوکس و زیبایی با نمای داخلی جذاب دست می یابید، می توانید از حیاط بزرگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. این ویلا از دو اتاق برخوردار است، که بسیار زیبا ساخته شده اند. سقف اتاق ها و ساختمان کناف کاری شده و نورپردازی بی نظیر آن، زیبایی خاصی به ویلا بخشیده است. فروش ویلا ارزان در منطقه محمود آباد فرصتی استثنایی برای خریداران ویلاهای مدرن و زیبا است. همچنین این ویلا دارای حیاط سنگ فرش با درختانی سبز بوده و در همکف به صورت شخصی ساخته شده است.

از آنجایی که این ویلا به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند. و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. این ویلاها را عموما در خانه باغ ها یا مکان هایی که ویو سرسبزی کمتری دارند، ساخته می شود.

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا ارزان در شمال:

نزدیک دریا

نزدیک به جاده

مدارک کامل

نوساز

فلت

شخصی ساز

300 متر زمین

۱۲۰متر بنا

حیاط سازی شده

دارای تراس

کف سرامیک

دارای کمد و کابینت

انشعابات شخصی نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 19883  و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.




محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه