صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویژه ویلا نیم پیلوت استخردار در منطقه جنگلی

فروش ویژه ویلا نیم پیلوت استخردار در منطقه جنگلی

666

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19885
زمین
330 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویژه ویلا نیم پیلوت استخردار در منطقه جنگلی

 

در این آگهی به معرفی ویلایی از نوع نیم پیلوت با نمایی سنگی و دارای امکاناتی نظیر استخر با حاطی بزرگ می پردازیم؛ با ما همراه باشید..

ویلا نیم پیلوت رایج ترین نوع ویلاها در شمال کشور می باشد. در طراحی ویلا نیم پیلوت برای ایجاد فضایی مثل اتاق خواب، پارکینگ، انبار یا موتورخانه، با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای فراهم می شود و علاوه بر آن نمای داخلی ویلا نیز زیباتر شده و از یکنواختی خارج می شود. این نوع طراحی برای ویلاهایی در نظر گرفته می شود که متراژ بنای آن ها کم در نظر گرفته شده تا قیمت مناسب تری داشته باشند.

در ویلاهای نیم پیلوت مهندسین، اتاق خواب را در سطحی بالاتر طراحی می کند و برای ورود به اتاق خواب پله مد نظر دارد، علاوه بر شیک‌ و مدرن تر شدن نمای داخلی، حس امنیت و آرامش بیشتری به این اتاق می بخشد. البته این اتاق می‌تواند اتاق کار یا اتاق مطالعه هم باشد که اغلب به تمرکز و آرامش بیشتری نیازمند است.

این نوع طراحی باعث می شود فضایی خالی در زیر اتاق خواب ها به وجود بیاید که هم از آن به عنوان پارکینگ مسقف و هم به عنوان انباری سر پوشیده استفاده کنند. در نتیجه از یک فضای کوچک تنها با یک ترفند می توان نهایت استفاده را برد.

این ویلا به مساحت 200 متر با بنای نیم پیلوت با 3 اتاق خواب در زمینی به مساحت 330 متر بنا شده است. در نتیجه دارای حیاط بزرگی می باشد.

از مزایای مهم نمای سنگی ویلا در شمال کشور ایجاد یک پوشش بادوام و زیبا و استحکام عالی و در نتیجه طول عمر بیشتر برای بنای ویلا در شمال را بوجود می آورد. زیرا شمال کشور بدلیل داشتن آب و هوای مرطوب بناهای آن بیشتر در معرض فرسودگی و نم زدگی می باشد. پس بهترین نوع مصالحی ساختمانی که بخواهد در برابر  آن دوام بیشتری داشته باشد، سنگ می باشد. از مزایای دیگر نمای سنگی زیباتر جلوه دادن ساختمان می باشد و این نوع ویلا نماسنگ در مدت کوتاه تری به فروش می رسند.

 همچنین این ویلا دارای 3 اتاق خواب که 2 خواب از آنها مستر می باشد.

اتاقی از منزل که دارای امکانات زیادی از قبیل استراحت، نشیمن، خواب، مطالعه، تماشای تلویزیون، پرو لباس، حمام و سرویس بهداشتی، مینی آشپزخانه، سونا و جکوزی است، اتاق مستر گفته می‌شود. اتاق مستر حداقل بایستی دارای حمام و سرویس بهداشتی، کمد، میز کنسول با آینه و مکانی برای نشیمن و خواب (تخت‌خواب) باشد.  داشتن مساحت زیاد اولین ویژگی اتاق خواب مستر می‌باشد، بدون شک اتاق مستر بایستی متراژ بالایی از نظر مساحت داشته باشد تا بتواند امکانات زیادی را به ساکنین ارائه دهد.

در اتاق مستر حداقل یک پنجره وجود دارد. وجود پنجره و پرده‌های شیک و زیبا نمای هر اتاقی را چشم‌نواز می‌کند. وجود حمام و سرویس بهداشتی ویژگی دیگر اتاق خواب مستر می‌باشد. تخت‌خواب، میز پاتختی، کمد، دراور و میز کنسول آینه‌دار نیز لازمه اتاق خواب مستر می‌باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا در چمستان:

ویلا نیم پیلوت

استخر سرپوشیده

3 خواب  ۲تا مستر

330 متر مربع زمین

200 متر مربع بنا

مجوز ساخت

پروانه

بافت مسکونی

نزدیک جاده

 

 

 اگر از این ویلا خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه