صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا شهرکی سنددار ارزان قیمت در شمال

فروش ویلا شهرکی سنددار ارزان قیمت در شمال

618

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19894
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شهرکی سنددار ارزان قیمت در شمال

 

اگر به دنبال خرید یک ویلایی دوبلکس با نمای مدرن و دارای سند و در عین حالی در منطقه ای واقع باشد که هم به جنگل و هم به دریا دسترسی نزدیک داشته باشد، معرفی این ویلا از دست ندهید!

این ویلا دوبلکس نما مدرن که در سال 1400 ساخت آن به اتمام رسیده است، در زمینی به متراژ 200 متر مربع با متراژ 150 متر ساخته شده است. این ویلا دارای 3 اتاق خواب می باشد که هر کدام از اتاق خواب ها دارای کمد دیواری و سقف کناف و نورپردازی می باشد. آشپزخانه این ویلا توسط معماری با تجربه به دیزاین مدرن با ادغام کابینت نوک مدادی و طرح چوب به آشپزخانه بسیار کاربردی و جادار تبدیل شده است. این ویلا جنگلی دارای سالن پذیرایی بسیار بزرگ و با طراحی داخلی چشمگیر و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در آن تعبیه شده است.

شاید بعد از دیدن عکس های این ویلا، از خودتان بپرسید که چرا قیمت این ویلا با وجود داشتن سند تک بر و شش دانگ دارای قیمت ارزان می اشد؟

زیرا این ویلا در شهرک واقع شده است. خرید ویلا شهرکی ممکن است برای خریدار سود اقتصادی نیز داشته باشد. سازنده های ویلا در این مناطق سعی دارند که از کمترین مکان برای ساخت ویلا بیشترین بهره را ببرند. معمولا برای ساخت این شهرک ها مصالح ساختمانی را به صورت عمده خریداری می کنند و به این صورت قیمت ویلا در این مناطق پایین خواهد بود. امنیت در این ویلا ها بسیار زیاد می باشد. حتی ممکن است امنیت ویلاهای شهرکی از ویلاهای خود ساخته و مستقل نیز زیاد تر باشد. معمولا شرکت هایی که این شهرک ها را احداث می کنند در ورودی آن سیستم حراست و نگهبانی قرار می دهند تا ورود و خروج افراد به این منطقه را نظارت  کنند. حتی داخل این محیط نیز تحت حفاظت حراست قرار می گیرد.

پس می توان گفت یکی از محاسن بزرگ این ویلا داشتن امنیت بالا می باشد، این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت یلایتان در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی در چمستان:

200 متر زمین

150 متر بنا مدرن

۳ خواب مستر

سقف کناف و نورپردازی

دارای کمد و کابینت دیواری

شهرک با نگهبانی

پروانه ساخت

سند ششدانگ

انشعابات نصب

حیاط سازی فول

حیاط خلوت


 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه