صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویژه ویلا لوکس سنددار در منطقه نور

فروش ویژه ویلا لوکس سنددار در منطقه نور

679

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19896
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویژه ویلا لوکس سنددار در منطقه نور

 

بهدشت یکی از روستاهای چمستان می باشد، این روستا دارای طبیعت فوق العاده زیبا با ویو همیشگی و ابدی به طبیعت همیشه سبز می باشد. همچنین بهدشت یکی از روستاهای جنگلی در منطقه چمستان می باشد که با آمل 20 کیلومتر و 15 کیلومتر تا مرکز شهر چمستان فاصله دارد. این منطقه به مرکز شهر و مراکز خرید، هایپرمارکت، مراکز درمانی و دیگر امکانات دسترسی سریع و راحتی دارد. بهدشت برای آن دسته عزیزانی که به دنبال منطقه ای بدون رطوبت و شرجی بودن هوا هستند، پیشنهاد فوق العاده ای می باشد؛ زیرا بهدشت به دلیل فاصله زیاد حدود 200 کیلومتر با دریا، از شرجی و رطوبت دور می باشد.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با منطقه برند بهدشت کسب کنید، مقاله ( بهدشت کجاست؟ خرید ویلا در بهدشت) از سایت ویلا دنیز را مطالعه نمائید.

 

این ویلا جنگلی در منطقه بهدشت در زمینی به مساحت 300 متر و در آن بنایی دوبلکس به متراژ 300 متر ساخته شده است.

آشپزخانه ی این ویلا ویکی موارد قابل توجه این ویلا می باشد. چرا که بسیار بزرگ و استفاده شده از کابینت ها هایی بزرگ و با تعداد بالا و با کیفیت جنس چوب بالا می باشد. همچنین دارای هود و گاز رومیزی مدرن و شیک می باشد. ساختار این ویلاها در واقع پیروی شده از ویلا های شیک و مرتب کشور های دیگر می باشد و سعی شده است که فضا هایی پر آرامش و زیبا و برای شما عزیزان تدارک ببینند. معماری داخلی ویلا کلاسیک است، سقف کناف با رنگ کرم که در اطراف آن نورهای مخفی و هالوژنی کار شده است. به محض ورود به داخل ویلا با سالن پذیرایی، پله های چوبی با نرده های چوبی روبرو میشویم که شما را به طبقه دوم پیوند میدهند.

اگر از نمای کلی بخواهیم این ویلا را ببینیم  اولین چیزی که به چشم می خورد در های کشویی و شیشه ای ویلا می باشد. این شیشه ها این قابلیت را دارند  که از داخل امکان دیدن فضای بیرون را داریم اما از محیط بیرون هیچ اثری از داخل ویلا را نمی توان دید در عوض به صورتی است که حالت آینه دارد و انعکاسی از فضای رو به رو و یا همان فضای باز بیرون را به نمایش می گذارد.

این ویلا جنگلی دارای 4 اتاق خواب کاملا مجهز و مجزا  و مستر کلوزت و با تراس نشین شیک و زیبا همراه با ویویی قشنگ می باشد که همان جنگل می باشد. در آخرین سقف این توسط معماران با سلیقه روف گاردنی بسیار زیبا احداث شده است. روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا نوساز در بهدشتِ چمستان:

300 متر زمین

300 متر بنا

روف گاردن

سند دار

دارای کمد و کابینت

دارای 4 اتاق خواب مستر

سقف کناف و نورپردازی و دارای لوستر

نوساز

بسیار خوش ساخت

استخردار

دوبلکس

حیاط سازی شده

 

 

اگر به دنبال خرید ویلا دارای روف گاردن یا ویلایی لوکس در شمال هستید، هر خواسته و شرایطی که دارید با مشاوران متخصص و حرفه ای ویلا دنیز  در میان بگذارید. مجموعه ویلا دنیز با داشتن سال ها تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال، و خرید انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه