صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فورلکس سنددار جنگلی در شمال

خرید ویلا فورلکس سنددار جنگلی در شمال

687

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19902
زمین
220 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فورلکس سنددار جنگلی در شمال

 

 اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، می توانید این ویلای لوکس و لاکچری را مورد انتخاب خود قرار دهید؛ این ویلا با حیاط سازی جذاب و فوق العاده با درختان و گیاهان زینتی و استخر در حیاط توجه هر بیننده را به خود جلب نموده است، و دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر و مراکز تفریحی و خرید دارد.

 

 این ویلا در حومه شهر چمستان از توابع شهرستان نور در سازه فورلکس با متراژ زمینی به مساحت 220متر مربع و زیربنای 250 متر مربع در شهرکی برند با ویو رو به کوهپایه و جنگل های سرسبز شمال توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده اند.

 

برای دیدن این منطقه بر روی نقشه، کلیک کنید.

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن عالی دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که این ویلای فورلکس چنین امتیازاتی را دریافت نموده است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی یکی از متفاوت ترین ویلا در چمستان می باشد، زیرا نمای به صورت انگلیسی و طراحی مدرن حیاط از عوامل موثر در متفاوت شدن این ویلا می باشد، نمای آن به صورت کلاسیک از سنگ هایی با طرح متفاوت طراحی شده است.

همچنین فروش این ویلا به صورت اقساطی می باشد. خرید ویلا اقساطی؛ این روش خرید برای افرادی که به یکباره نمی توانند کل مبلغ تعیین شده برای ویلا را بپردازند بسیار مناسب است؛ این گونه افراد برای اینکه از اجاره های بسیار زیاد ویلاها زمانی که به شمال سفر می‌کنند خلاص شوند و اقدام به خرید ویلا در شهرهای کوچک و خوش آب و هوا و یا شهرک های ویلایی در شمال کشور می کنند.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا سنددار در سعادت آباد:

220 متر مربع زمین

250 متر مربع بنا

3 خوابه

فورلکس

سند مدارک قانونی

کنتور نصب

 

اگر به دنبال ویلا با در لوکیشن عالی و با امکانات کامل با چشم انداز عالی در شمال هستید، قطعا این ویلای فورلکس یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا لاکچری در منطقه جنگلی می باشد، همانطور که در تصاویر مشهود است، این ویلا با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، برای بررسی و اطلاعات بیشتر بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

 

این ویلا برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه