صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا سنددار ارزان قیمت جنگلی در مازندران

فروش ویلا سنددار ارزان قیمت جنگلی در مازندران

634

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19903
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا سنددار ارزان قیمت جنگلی در مازندران

 

شهرهای شمال ایران مخصوصا استان مازندران، پر است از انواع و اقسام ویلا با متراژ های متنوع که هر کدام با طراحی که دارد، چشمگیر و متقاضی مربوط به خودش را دارد. البته باید این نکته را هم بگوییم که خرید ویلا در شمال آن هم ویلایی که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی باشد، برای خیلی از افراد مهم است و دوست دارند ویلایی داشته باشند که از سایر ویلاها متمایز باشد و معماری آن به گونه ای باشد که به این زودی ها از آن خسته نشوند و هر بار که به کلیت ویلای‌ خود نگاه می کنند، همچنان از دیدنش لذت ببرند.

امروز پیشنهادی که برای شما داریم، از این دست ویلاهاست. ویلا نما انگلیسی، ویلایی است که طراحی آن بین بقیه ویلاها، کاملا متفاوت است. طراحی بیرونی آن به صورت مستطیلی مدرن می باشد ه نمای آن از چوب و سنگ های آجری استفاده شده است و دارای نورپردازی مدرن می باشد.

این ویلا در زمینی به مساحت 250 متر بنا شده است. خود ویلا دارای زیربنای 170 متری بوده و می تواند مساحت ایده آلی برای شما محسوب شود. در نظر داشته باشید که این ویلا به صورت شهرکی بنا شده و به دلیل وجود نگهبانی 24 ساعته از امنیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، این ویلا از پیشنهادات خوب ما محسوب می شود.

حیاط سازی زیبا و البته جمع و جور و خواستنی، در کنار نورپردازی مناسب، اولین منظره قابل مشاهده در این ویلاست. داخل ویلا که با توجه به وجود پنجره های بزرگ و قدی، از نور بسیار خوب و به اندازه ای برخوردار است، با سقف تمام کناف کاری شده در کنار نورپردازی خیره کننده، تصویر زیبا و چشم نوازی را مخصوصا بعد از غروب آفتاب، برای ساکنین این ویلا فراهم خواهد کرد. آشپزخانه وسیع این ویلا با کابینت های های گلاس و مرغوب که به شکل جزیره طراحی شده است و گاز رومیزی و هود نصب شده، از دیگر مشخصات داخلی این ویلا جنگلی لوکس می باشد.

این ویلا شهرکی دارای سه خواب مستر می باشد که دو خواب آن به همراه سرویس بهداشتی در طبقه پایین و یک خواب مستر دیگر به همراه تراس در طبقه بعدی که توسط راه پله های با نمای چوب به آن متصل می شود، وجود دارد. 

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا سنددار در چمستان:

250 متر زمین

170 متر بنا

3 خواب مستر

سند تک برگ

انشعابات نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

شیرآلات نصب شده

کابینت و کمد نصب شده

دارای پله های طرح چوب

مهندسی و خوش ساخت

نما مدرن

حیاط سازی شده

این ویلا برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ارزان و در عین حال با کیفیت می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که بومیان کمی باشند بسیار متناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویلا از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه