صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا لوکس جنگلی در سعادت آباد

خرید ویلا لوکس جنگلی در سعادت آباد

597

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19904
زمین
230 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لوکس جنگلی در سعادت آباد

 

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک ملک یا ویلا را در جایی خوش آب و هوا و به دور از هر گونه شلوغی زندگی شهری تهیه کنند تا هنگام سفر و یا آخر هفته ها با خانواده برای تجدید روحیه به آنجا بروند.

 سعادت آباد، در فاصله اندکی از یک مسیر فرعی، که ما را از آمل به چمستان و سپس نور می رساند واقع شده است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است. با خرید ویلا در سعادت آباد نور، می توان علاوه بر بهره­مندی از آب و هوای مطبوع شمالی، از تماشای مزارع، باغات و شالیزار های سرسبز این منطقه از کشور لذت برد. با چند ساعت رانندگی می توان خود را به مناطق جنگلی مجاور سعادت آباد نور رساند و از قدم زدن در مسیر های زیبای جنگلی این منطقه بهره برد.

 

این ویلا دوبلکس لاکچری در زمینی به مساحت 230 متر و بنایی با متراژ 250 متر در آن احداث شده است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، حیاط سازی این ویلا با درختان و گیاهان همیشه سبز انجام شده است. این ویلا نما مدرن توسط معماران برتر طراحی داخلی چشمگیری انجام شده است. در طبقه اول آن شاهد یک سالن پذیرایی بزرگ با سقف کناف و چوب و دارای لوستر و پنجره های قدی دارای ویو حیاط سبز و با آینه های دکوراتیو طراحی شده است. در آشپزخانه این ویلا کابینت های درجه یک طراحی و نصب شده است. سرویس بهداشتی و اتاق خواب های مستر در طبقه دوم آن قرار گرفته و در طبقه آخر یک روف گاردن زیبا با ویوی بینظیر جنگل و روستای سرسبز شمال احداث شده است. و شما می توانید این روف گاردن را طبق سلیقه خود به هرشکلی که مد نظرتان است؛ در بیاورید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

230 متر زمین

250 متر بنا

3 خوابه

روف گاردن با ویوی استثنایی جنگل

نوساز

ساخت لوکس

خواب طبقه پایین

خواب ها دارای سرویس مستر و کمد دیواری

 

 

برای بازدید از این ویلا با کد 19904 و یا اگر به دنبال خرید ویلا دارای روف گاردن یا ویلایی لوکس در شمال هستید، هر خواسته و شرایطی که دارید با مشاوران متخصص و حرفه ای ویلا دنیز  در میان بگذارید. مجموعه ویلا دنیز با داشتن سال ها تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال، و خرید انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه