صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مستقل ارزان قیمت لوکس در امیرآباد

فروش ویلا مستقل ارزان قیمت لوکس در امیرآباد

671

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19905
زمین
340 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مستقل ارزان قیمت لوکس در امیرآباد

 

ویلا استخردار که امروز قصد بررسی آنرا داریم از لحاظ قیمت بسیار ارزنده بوده و متناسب برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند. این ویلا نیم پیلوت تقریبا زمان زیادی از ساخت آن نمی گذرد؛ که در منطقه جنگلی چمستان و در روستای امیرآباد قرار گرفته است. این منطقه در مجاورت شهرستان آمل و در فاصله کوتاهی از ساحل نور واقع شده است. منطقه گردشگری امیرآباد از پتانسیل بالایی برای تولید محصولات زراعی برخوردار است. از طرفی نزدیکی امیرآباد به مراکز تولید و کارخانه های فراوری محصولات غذایی موجب رشد اقتصادی این منطقه شده است. موقعیت جغرافیایی امیرآباد موجب شده است در بسیاری از روز های سال دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی باشد. این مسئله به خصوص برای افرادی که مایل به فرار از آلودگی محیط شهر های بزرگی مانند تهران و ... هستند بسیار مهم است. بسیاری از افرادی که از بیماری های قلبی و عروقی یا تنفسی رنج می برند می توانند با خرید ویلا در امیرآباد و زندگی در محیط طبیعی این منطقه زیبا، از دوران بازنشستگی لذت ببرند و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

نمای به کار رفته شده نقش عایق را نیز بر عهده دارد و از هدر رفت گرما و انرژی به طور چشمگیری جلوگیری می کند و حیاط ویلا توسط تخته سنگ های سدی مورد پوشش قرار گرفته که در اطراف شاهد گل های زینتی نیز هستیم. در جوار این ویلا، یعنی در قسمت کناری شاهد یک استخر کوچک و فضای برای احداث آلاچیق هستیم که در روزهای گرم تابستان می تواند کارآمد باشد همچنین قرار گیری این استخر در یک نقطه کور باعث میشود تا حین استفاده از استخر از دید همسایه ها پنهان بمانید. سکو سازی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت حیاط این ویلا جنگلی است که مکان دنجی را برای نشستن مهیا کرده است. درخت های مختلفی در حیاط کاشته شده است که به زیبایی بیشتر آن افزوده است.

این ویلا به متراژ 140 متر که در زمینی به مساحت 340 متر احداث شده است. فضای داخلی این ویلا بسیار ساده ولی دلنشین است، همانند دیگر ویلاهای نیم پیلوت یک پذیرایی بزرگ و شومینه با دو پنجره که نورگیری نسبتا خوبی را به سالن هدایت میکنند، که سقف داخلی از جنس پی وی سی بوده و در انتهای سالن شاهد فضای آشپزخانه با کابینت های ام دی اف نیز هستیم که هود و گاز بر روی آن نصب شده اند. این ویلا دارای 3 اتاق خواب است که یک خواب به همراه سرویس عمومی در طبقه همکف و 2 خواب دیگر در طبقه دوم با سرویس مستر و یک تراس نشیمن بنا شده‌اند.

در صورتی که قصد خرید ویلا استخردار با قیمتی ارزان را دارید گروه ویلا دنیز، این ویلا با کد 19905 را به شما پیشنهاد میکند.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا استخردار در شمال:

340 متر زمين

140 متر ‌بنا

3 خوابه

استخر روباز

موتور خانه

مستقل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا  با کد 19905 و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه