صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا تریبلکس جنگلی با روف گاردن در چمستان

فروش ویلا تریبلکس جنگلی با روف گاردن در چمستان

554

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19928
زمین
300 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس جنگلی با روف گاردن در چمستان

 

یکی از خصوصیات دیگر این  ویلا لاکچری نسبت به سایر ویلاها، مدرن بودن آن است. زمانی که وارد این ویلا جنگلی می‌شوید اولین چیزی که توجهتان را می‌تواند جلب کند نما و محوطه ویلا می‌باشد. محوطه ای که با معماری زیبا و دلنشین ساخته شده و پر از گل و گیاهان رنگارنگ است.در محوطه‌ی این ویلا شما با استخری روباز و منحصر به فرد روبرو می شوید. در قسمتی از این محوطه‌ طراح فضایی را برای احداث آلاچیق و باربیکیو در نظر  گرفته است.

این ویلای لوکس یک معماری کاخ گونه دارد و طراحی مدرن آن در همه جای ویلا چه داخلی و چه بیرونی اجرا شده است. این بنای تریبلکس به متراژ 300 متر در زمینی به مساحت 280 متر احداث شده است. که استخر این ویلا در قسمت سمت چپ آن و با سکوی چوبی قرار دارد  و همچنین حیاط سازی این ویلا با پوشش گیاهان همیشه سبز به طور کامل اجرا شده است.

وارد ساختمان که می شوید؛ سالنی بزرگ دارای میز بار و تی وی روم با پنجره های بلند قدی با ویوی بینظیر حیاط و آشپزخانه ای با بهترین کابینت ها در جلوی چشم شما قرار می گیرد. و اتاق خواب های مستر و به علاوه یک شاه نشین و آشپزخانه در طبقه دوم ویلا واقع شده است.
امروزه به جای بالکن‌ها و یا تراس‌ها در ویلاهای لاکچری از روف گاردن استفاده می‌کنند. معمولا روف گاردن‌ها را با گیاهان و گل‌های جور‌واجور تزیین می‌کنند تا زیبایی دو چندانی به آن بدهند. روف‌ گاردن‌ها را معمولا در فضای باز باغ و در کنار آب می‌سازند. این ویلا تریبلکس علاوه بر یک تراس متوسط در طبقه دوم، دارای روف گاردن تمام کار شده در طبقه سوم می باشد.

 این ویلا شهرکی که دارای امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می باشد؛ دارای سند تک برگ و سایر مجوزات قانونی از جمله پروانه ساخت و پایان کار  برای ساخت ویلا در آن می باشد، که خیال شما را بابت امن بودن معامله خرید این ویلا در چمستان راحت می کند.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لاکچری در چمستان:

بنای تریبلکس

300 متر بنا با روف گاردن

280 متر زمین

 ۳ خواب مستر

استخر روباز

جکوزی در روف گاردن

وان و سونا خشک در حمام

میز بار

باربیکیو

الاچیق

داخل شهرک با درخت مرکبات

دارای سند و پروانه ساخت

انشعابات وصل

کمد و کابینت نصب شده

دارای پنجره های قدی

 

 ویلا دنیز از مشاورین مجرب و آموزش دیده تشکیل شده است، شما عزیزان برای خرید ویلا اقساطی و یا خرید ویلا جنگلی و... می توانید به ویلا دنیز مراجعه کنید، و از مشاوره ی رایگان استفاده کنید، برای تماس با مدیریت دنیز و مشاورین ما، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.

 

 


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی نور

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه