صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا مبله ارزان قیمت در محمودآباد

فروش ویلا مبله ارزان قیمت در محمودآباد

657

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19930
زمین
370 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مبله ارزان قیمت در محمودآباد

 

این ویلا در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید که به منطقه محمودآباد زیاد سفر می کنید، خرید ویلا در محمودآباد می‌تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما به حساب آید؛ ویلاهای موجود در محمودآباد به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر و ظاهری و خارق‌العاده می توانند چشم خریداری را به خود جلب نمایند.

محمودآباد شهری با آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله: آبشار آب پری، پارک جنگلی تشبندان، پارک طاهباز، جنگل روستای اهلم، پارک ملت و غیره است که با سفر به این نقطه می توانید از تمامی زیبایی ها استفاده کنید؛ همچنین با خرید ویلا در حومه این شهر می توانید صاحب ملکی در یکی از شهرهای تماشایی و خوش آب و هوای شمال که با دریا و جنگل فاصله ی بسیار کمی دارد، شوید.

با خرید این ویلا جنگلی  این امکان را به شما می دهد حتی برای مدت کوتاه از هیاهوی شهر، آلودگی و زندگی یکنواخت آپارتمان‌نشینی دور باشید و به نقطه زیبا سفر کنید و از هوای پاک آن نهایت استفاده را ببرید و زندگی متفاوتی و خاطره انگیزی را دور از مشکلات شهری تجربه کنید.

 این ویلا مبله در شمال دارای 370 متر مربع مساحت زمین می باشد، که در محوطه حیاط این ویلا از درختان میوه و گل و گیاه زینتی تزئین شده است، و با قرار گیری آلاچیق در حیاط، می توانید از این فضای زیبا و پر از آرامش نهایت لذت را ببرید، این ویلای ساحلی دارای تمامی انشعابات و تجهیزات اولیه، همچون آب، برق، گاز، شومینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می باشد.

خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل متراژ استاندارد و قیمت منصفانه بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، قطعا خرید ویلا در شمال و در شهر ساحلی محمودآباد یکی از بهترین انتخاب برای خرید ویلا جنگلی می باشد، برای بازدید از این ویلا نیم پیلوت با کد 19930 کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

برای دیدن ویلاهایی با قیمت زیر 2 میلیارد تومان، کلیک کنید.

همچنین این ویلا به صورت مبله به فروش می رسد!  از مزایای بزرگ خرید ویلا فول مبله یا فول فرنیش، صرفه جویی در زمان و پول می باشد. زیرا این نوع ویلاها همان لحظه پس از خرید قابل سکونت کامل می باشد، و لزومی ندارد شما به دنبال خرید وسایل اولیه بروید. همچنین بدلیل اینکه مدیران پروژه این نوع ویلاها به صورت عمده به خرید این نوع لوازم ها می پردازند، قیمت  آنها بسیار مناسب تر است تا اینکه خودتان جداگانه به خرید هر کدام از این نوع وسایل بپردازید. در نتیجه شما بعد از خرید این ویلا فقط با یک چمدان لباس وارد می شوید و به اوقات فراغت خود می پردازید.

 

برای دیدن سایر ویلاهای مبله در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

مشخصات و امکانات کلی ویلا مبله در محمودآباد:

370 متر مربع زمین

130 متر بنا

2 خوابه

مبله کامل

نصبیجات روی ویلا

دارای آلاچیق و حیاط بزرگ

با ویوی شالیزار

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در محمودآباد، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه