صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس سنددار در منطقه جنگلی ایزدشهر

فروش ویلا دوبلکس سنددار در منطقه جنگلی ایزدشهر

658

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19933
زمین
220 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سنددار در منطقه جنگلی ایزدشهر

 

یکی دیگر از منطقه هایی که معمولا به داشتن ویلا های لوکس و باور نکردنی و هم چنین زیبایی چشم نواز شناخته می شود منطقه ی  جنگلی ایزدشهر می باشد به همین دلیل در این  معرفی قصد داریم به خرید ویلا دوبلکس در منطقه ی جنگلی ایزدشهر  بپردازیم. ایزدشهر از زیبا ترین شهرهای ساحلی-جنگلی استان مازندران می باشد که  جنبه ی توریستی دارد. در واقع علت پر طرفدار بودن و پر جاذبه بودن ایزدشهر این است که  همه ی زیبایی هایی که در طبیعت وجود دارد را به صورت یکجا دارد و در خود جا داده است. چرا که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به جنگل هایی سرسبز ختم می شود. ویلاهای موجود در این منطقه نیز به لوکس بودن و زیبایی معروف هستند. به طور کلی یکی از منطقه هایی است که به افرادی که اقدام به خرید ویلا در شمال کنند، حتما جزو اولین موارد پیشنهاد داده می شوند.

این ویلا جنگلی هم چنین دارای 220 متر زیر بنا  و 140 متر بنا بر روی آن می باشد. همچنین  دارای 3 اتاق خواب بزرگ  با لابی بزرگ و زیبا و دل باز می باشد. مدارک برای خرید این ویلا کامل بوده و دارای یک سند تک برگ می باشد. 

در ابتدای ورود به ویلا سرسبز بودن و بزرگ بودن حیاط ها و درختان در دو طرف ویلا اولین چیزی است که به چشم میخورد که تناسب قشنگی را با ویلای لوکسی که در خود جای داده اند ایجاد می کند. حیاط این ویلا لوکس دارای پوشش گیاهی همیشه سبر، آلاچیق، باربیکیو و... می باشد. این ویلا همچنین دارای یک آشپزخانه ی بزرگ  مجهز و با کابینت های ام دی اف کاری شده ی کاملا نو می باشد. این ویلای به صورت چند سال ساخت می باشد که به تازگی کاملا مورد بازسازی قرار گرفته است. لوستر های شیک داخل ویلا را به طرز زیبایی زینت داده اند و زیبایی این فضا را دو چندان کرده اند. پنجره های قدی و منظره ی زیبایی که که از ان ها به نمایش گذاشته می شود همه  و همه باعث شده اند که ایزدشهر و ویلا های لوکس ان جزو بهترین منطقه ها برای خرید ویلا باشد معمولا به خریداران پیشنهاد می شود.

 برای عده ی زیادی خرید ویلا نوساز مقدور نمی باشد و به سمت خرید ویلا چند سال ساخت روی می آورند و هدف بسیاری نیز از این افراد از خرید این نوع از ویلا ها بیشتر جنبه سرمایه گذاری دارد و با خرید متراژ بالا از این نوع از ویلاها و بازسازی آن یا با ساخت و ساز، آن را به مسافران که برای گذراندن تعطیلات به این مناطق خوش آب و هوا سفر می کنند اجاره می دهند و یا تغییر کاربری می دهند و به صورت های دیگر از ویلا استفاده می کنند و یک سرمایه گذاری با سود دهی بالا برای خود رقم می زنند.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس جنگلی در مازندران:

جاده جنگلی ایزدشهر

220 متر زمین

۱۴۰ بنا دوبلکس

۳ خوابه

با سند شش دانگ عرصه اعیان

پروانه ساخت

کاملا بازسازی شده از کابینت کف نما روشنایی انباری پمپ منبع

 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا  با کد 19933 از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه  نور، رویان و.. را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس: جاده جنگلی ایزدشهر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه