صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت جنگلی در آهودشت

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت جنگلی در آهودشت

779

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19936
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت جنگلی در آهودشت

 

 آهودشت منطقه ای زیبا در نزدیکی شهر چمستان می باشد. این روستای زیبا در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از افراد برای خرید ویلا در چمستان قرار گرفته است. آهودشت یک روستای زیبا در بخش چمستان در شهرستان نور می باشد که دارای تراکم جمعیت بسیار پایینی می باشد. کمی جمعیت و آب و هوای مناسب باعث شده است افراد زیادی علاقمند به خرید ویلا در آهودشت باشند. از آنجا که این روستا در بین مناطق خوش آب و هوا و توریستی مازندران قرار گرفته است به نوعی مکانی برای افراد خوش نشین و کسانی که بنا به شرایط کاری در رفت و آمد بین شهر و روستا هستند، می باشد.

ویلایی که در این آگهی قصد معرفی آنرا داریم، با بنای 150  متر در زمینی به مساحت 250 متر مربع در روستای زیبای آهودشت واقع شده است.

این ویلا دارای بنای نیم پیلوت می باشد. یکی از پرتقاضا ترین سبک برای  خرید ویلا در شمال خرید ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد، که قیمت چنین ویلاها یعنی ویلا نیم پیلوت نسبت به ویلا دوبلکس ارزان تر می باشد. در طراحی نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای، برای مثال برای یکی از اتاق های ساختمان، و یا فضایی برای ایجاد مکانی مثل انبار، موتور خانه و یا ایجاد پارکینگ و... فراهم می اید، در ضمن اینکه نمای داخلی و خارجی ساختمان نیز زیباتر می شود و از حالت یکنواخت خارج می شود که میتوان با طراحی حرفه ای نمای زیبا به ساختمان اختصاص داد.

برای دیدن ویلاهایی با قیمت زیر 2 میلیارد تومان، کلیک کنید.

 

 

گزینه های خرید ویلا ارزان در شمال برای افرادی که سرمایه اولیه کمتری را برای خرید ویلاهای مازندران اختصاص داده‌اند در بهترین مناطق این استان وجود دارد.

به عنوان شخصی که مشتری خرید ویلاهای ارزان هستید به شما پیشنهاد می دهیم ابتدا اهداف خود را از خرید ویلا مشخص کنید. شاید در نظر داشته باشید که در یک موقعیت خوش آب و هوا در مازندران نزدیک به ساحل، ویلای ارزان بخرید. در این صورت خرید ویلا ارزان در چمستان را به شما پیشنهاد می دهیم. ویلاهای ارزان قیمت عموما در ویلاهای جنگلی و ویلاهای کوهستانی هم با قیمت مناسب در مازندران وجود دارند. یکی از نکات مهم در هنگام بررسی و انتخاب گزینه های موجود برای خرید ویلا ارزان در شمال در نظر گرفتن موقعیت مکانی ویلا و امکانات ساختمان است. اگر یک مشاور املاک با تجربه در کنار خود داشته باشید می توانید درباره قیمت گذاری ویلاهای مختلف، بررسی امکانات ارزیابی سند ویلا و موارد دیگر با او مشورت کنید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا جنگلی در چمستان:

250 متر زمین

۱۵۰ متر بنا

۳ خوابه

کف سرامیک

کمد و کابینت نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

دارای حیاط  بزرگ

 

 ویلا دنیز از مشاورین مجرب و آموزش دیده تشکیل شده است، شما عزیزان برای خرید ویلا اقساطی و یا خرید ویلا جنگلی و... می توانید به ویلا دنیز مراجعه کنید، و از مشاوره ی رایگان استفاده کنید، برای تماس با مدیریت دنیز و مشاورین ما، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه