صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن استخردار در چمستان

فروش ویلا مدرن استخردار در چمستان

665

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19938
زمین
440 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن استخردار در چمستان

 

بدون شک اولین چیزی که در یک ویلا نظر هر شخصی را به خودش جلب می کند؛ نمای ساختمان است، که توسط یک معمار خلاق طراحی و توسط یک تیم با تجربه پیاده سازی شده است. ویلای مدرنی که امروز برای شما در نظر گفتیم در منطقه برند چمستان قرار داشته و توسط یکی از معمارهای قدیم این منطقه ساخته شده است. این ویلای مدرن دارای 440 متر زمین و 350 متر بنای مفید است.

همانطور که در توضیحات بالا اشاره کردیم، اولین چیزی که در این ویلا نظر هر شخصی را به خودش جلب میکند نمای زیبای آن است، بدون شک نورپردازی فوق العاده و استفاده از متریال ترکیبی باعث افزایش جلوه در این ویلا شده است. دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین المان های این ویلا است که باز هم نورپردازی فوق العاده در تمامی قسمت ها و استفاده کردن از بهترین نوع متریال چوب باعث چشمگیر بودن این ویلا شده است.

در نشیمن طبقه اول این ویلا سنددار،  ما شاهد فضای تی وی باکس، فضای دکوراتیو و آشپزخانه هستیم که توسط کابینت های هایگلس، هود و گاز رو میزی فضا سازی شده اند.

پله های چوبی در جوار نشیمن شما را به لابی دوم و اتاق خواب ها  و استخر متصل میکند که 4 اتاق خواب در این طبقه بنا شده است. سقف کناف کاری شده با نورپردازی زیبا، پنجره های قدی و اتاق خواب مستر از ویژگی های این طبقه هستند که علاوه بر آن معماری زیبای این قسمت میتواند نظر هر شخصی را بخودش جلب کند. و در همین طبقه شاهد تراسی بزرگ با ویوی ابدی شالیزارهای مازندران هستیم.

این ویلا دوبلکس نما مدرن در منطقه برند چمستان دارای جواز ساخت، پایان کار و سند تک برگ است که میتواند در یک انتخاب هوشمندانه و انجام معامله امن به شما کمک شایانی کند.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن جنگلی در چمستان:

۴۴۰ زمین

۳۵۰ بنا

نوساز

سند شش دانگ عرصه و عیان

پروانه ساخت

استخر چهارفصل داخل ویلا

طراحی مدرن داخلی و خارجی

کمد و کابینت جنس درجه یک نصب شده

ویو به شالیزار

دارای تراس و شاه نشین بزرگ

حیاط سازی شده با درختان و گل های همیشه سبز

 

 

برای بازدید از این ویلا با کد 19938 و یا اگر به دنبال خرید ویلایی لوکس در شمال هستید، هر خواسته و شرایطی که دارید با مشاوران متخصص و حرفه ای ویلا دنیز  در میان بگذارید. مجموعه ویلا دنیز با داشتن سال ها تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال، و خرید انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه