صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نماسنگ سنددار در چمستان

خرید ویلا نماسنگ سنددار در چمستان

644

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19940
زمین
300 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نماسنگ سنددار در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز؛

در این آگهی قصد معرفی ویلا مدرن با بنای دوبلکس به متراژ 360 متر مربع در زمینی به مساحت 300 متر واقع در لوکیشن جنگلی با ویو شالیزار و جنگل، را داریم.

همانطور که گفته شد بنای ویلای سنددار  مورد نظر به صورت دوبلکس می باشد. ویلا دوبلکس به بنایی اطلاق می شود که دو طبقه به وسیله پله های داخلی به همدیگر متصل می شود. پذیرایی و آشپزخانه را در طبقه اول و اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی را در طبقه  دوم احداث شده است. مجزا کردن این طبقات باعث شده تا برای هر اتاق فضای بزرگ تری در نظر گرفته شود و همچین بتوان به روستا و منطقه بیرون از ویلا دید وسیعی داشته باشد. احداث ویلاهای دوبلکس در زمین هایی که متراژ کمتری دارند باعث می شود شما بنای بیشتری برای ویلا داشته باشید و همچنین بتوانید آنرا بعدا راحت تر بفروشید.

 

این ویلا دارای حیاطی بزرگ با استخر روباز می باشد. ویلا حیاط‌دار حکم بهشت بر روی زمین را دارد. بسیاری افراد آرزو داشتن ‌ویلا های حیاط‌دار و دلباز را دارند. این ویلا علاوه بر فضای بزرگ، اتاق­‌های دل­باز، نورگیری بالا، یک حیاط زیبا نیز دارد. و داشتن استخر در آن، ویلا را به یک خانه رویایی تبدیل کرد است! از نظر معماری، داشتن حیاط در ویلا استخردار، بسیار مناسب بوده و یک فضای باز امن را در اختیار صاحب‌‌خانه گذاشته که در طول شبانه ­روز می‌­تواند از آن استفاده کند. اولین و مهم‌­ترین ویژگی که این ویلا حیاط­‌دار برای شما دارند، مستقل بودن است. در ویلا حیاط‌دار، تنها خود شما زندگی می‌کنید و هیچ مزاحمتی نخواهید داشت. به‌ علاوه، اگر زمانی نیاز به تعمیرات داخلی هم داشته باشید به ‌راحتی می­‌توانید آن را به سرانجام برسانید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی در منطقه برند نور:

300 متر زمین

۳۶۰ بنا

نوساز

سند دار

استخر روباز

دوبلکس

نماسنگ

کمد و کابینت نصب شده

هود و گاز رومیزی و سینک و شیرآلات نصب شده

دارای تراس بزرگ

قابلیت اجرای روف گاردن در سقف آخر

ویو به شالیزار و روستا

سقف کناف و نورپردازی شده

حیاط سازی شده

 

تیم مشاورین املاک ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آگهی با کد 19940 مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه