صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا همکف سنددار در بهدشت چمستان

خرید ویلا همکف سنددار در بهدشت چمستان

726

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19941
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف سنددار در بهدشت چمستان

 

 فروش این ویلا همکف که در یک طبقه که دارای سالن و آشپزخانه و با دو خواب مستر می باشد و یک سرویس حمام جداگانه در زمین به مساحت 210 متر با متراژ بنای فلت 100 متر ارائه می شود. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. این ویلاها را عموما در خانه باغ ها یا مکان هایی که ویو سرسبزی کمتری دارند، ساخته می شود.

 

چند نمونه از فروش ویلای همکف در چمستان با تصاویر و قیمت‌های مختلف در سایت ویلا دنیز وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم چنانچه خرید ویلایی با نقشه و سبک فلت در یک طبقه دارید موارد دیگر را هم مشاهده و بررسی نمایید کافیست کلیک کنید.

 

 

همچنین این ویلا جنگلی دارای سند تک برگ و عرصه و عیان می باشد. برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

نمای این ویلا حیاط دار به صورت آجر، و درب ها و پنجره های بیرونی این ویلا دارای حفاظ آهنی به منظر امنیت بیشتر می باشد. همچنین به جهت داشتن حیاطی بزرگ می توانید در آن به احداث استخری روباز یا مسقف بپردازید، تا بتوانید در روزهای گرم تابستانی برای خود  روزهای هیجانی فراهم کنید. سقف داخلی ویلا به صورت لمبه و پی وی سی، کمد های هر اتاق خواب و کابینت های ویلا به همراه شیرآلات نصب شده اند.  می توان گفت شما تنها با خرید ویلایی با قیمت ارزان صاحب ویلایی با امکانات کامل و بدون هیچ خرج اضافه ای خواهید شد.

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی در چمستان:

210 متر زمین

100 متر بنا

سند شش دانگ عرصه و عیان

پروانه ساخت

پایان کار

کف سرامیک

حفاظ های آهنی پنجره و درب ورودی نصب شده

کمد و کابینت و شیرآلات نصب شده

 

 

این ویلا با کد 19941 برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ارزان و در عین حال با کیفیت می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که بومیان کمی باشند بسیار متناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویلا از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.

 

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه