صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا مدرن نوساز در آمل

فروش ویلا مدرن نوساز در آمل

658

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19943
زمین
260 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن نوساز در آمل

 

 

با سلام خدمت همراهان ویلا دنیز؛ معرفی این ویلا نیم پیلوت نما مدرن خاص در این آگهی را از دست ندهید!

 

سازندگان ویلا در این اوضاع نابسامان اقتصادی، به دلیل جذب مشتری و راضی نگه داشتن خریداران، ویلاها را با سازه ایی مدرن و با بهترین امکانات و کیفیت ارائه می دهند، تا افراد با خرید ویلا ارزان قیمت در شمال احساس رضایت و امنیت داشته باشند، و هرگز احساس پشیمانی نکنند.

این ویلا مدرن در سازه نیم پیلوت بوده، و دارای 260 متر مربع مساحت زمین، و 170 متر مربع زیربنای کل این ویلا می باشد، که دارای نمای از سنگ های با جنس مرغوب که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد، همچنین ورودی این ویلا درب آهنی بزرگ قرار گرفته، و پس از عبور از دروازه، وارد یک فضای بسیار دلنشین خواهید شد، فضای سازی عالی با درختان و گیاهان زینتی و کف پوش حیاط به سبک متفاوت، فضای فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است.

این ویلا در آمل با متریال عالی طراحی و ساخته شده است، برای بازدید موارد مشابه می توانید به بخش خرید ویلا در آمل مراجعه کنید، برای مشاهده کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

نا گفته نماند، این ویلا نیم پیلوت دارای 3 اتاق به صورت مستر می باشد، که هر یک از این اتاق خواب ها دارای متراژ استاندارد می باشد، کف اتاق خواب ها سرامیک و دیوار ها از کاغذ دیواری احاطه شده است، همانطور که از تصاویر موجود نمایان می باشد، این ویلا با متریال به روز دیزاین شده است، که در قسمتی از این ویلا آشپزخانه ایی مدرن با کابینت و شیرآلات و... نور پردازی از سقف، کاغذ دیواری، پنجره های دوجداره، درب ضد سرقت و.... از امکانات این ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

علاوه بر نکات گفته شده، این ویلا دارای تراسی دلباز رو به چشم انداز زیبای شمال می باشد، که می توانید از این فضای زیبا به طبیعت و محوطه ی حیاط دید و دسترسی راحتی داشته باشید.

در ویلاهای نیم پیلوت مهندسین، اتاق خواب را در سطحی بالاتر طراحی می کند و برای ورود به اتاق خواب پله مد نظر دارد، علاوه بر شیک‌ و مدرن تر شدن نمای داخلی، حس امنیت و آرامش بیشتری به این اتاق می بخشد.  این نوع طراحی باعث می شود فضایی خالی در زیر اتاق خواب ها به وجود بیاید که هم از آن به عنوان پارکینگ مسقف و هم به عنوان انباری سر پوشیده استفاده کنند. در نتیجه از یک فضای کوچک تنها با یک ترفند می توان نهایت استفاده را برد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی در آمل:

۲۶۰ زمین

۱۷۰ بنا

۳ خوابه

نوساز

مدرن

کف سرامیک

سقف کناف و نورپردازی

کمد و کابینت نصب شده

دارای پارکینگ مسقف

حیاط سازی شده

ویو به روستا

دارای پنجره های قدی و نورگیر

 

 اگر از این ویلا با کد 19943 خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه