صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا جنگلی با روف گاردن در نوشهر

فروش ویلا جنگلی با روف گاردن در نوشهر

705

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19950
زمین
314 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا جنگلی با روف گاردن در نوشهر

 

 با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز: با ما در معرفی این ویلا لوکس در منطقه جنگلی همراه باشید.

این ویلا لوکس در منطقه ی برند نوشهر در زمینی به متراژ 314 متر بنای دوبلکسی به متراژ 200 متر در آن احداث شده است. و تمام استاندارد های ساخت ویلا مدرن، از جمله پنجره های قدی با شیشه های رفلکس، کمد و کابینت مدرن، تراس های بزرگ و دلباز با ویوی بینظیر و.... در این ویلا قرار گرفته است.

 

این ویلا دوبلکس در کنار خوش ساخت بودن، نورپردازی چشمگیر، اتاق خواب های مستر و لابی هایی با تراس و پنجره های قدی و... دارای روف گاردن در طبقه اخر می باشد. روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 

 

در مقاله ( معنای لاکچری، خرید ویلا لاکچری در شمال ) می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با ویلا لوکس دریابید.

 

 

بعضی از فروشندان و سازندگان ویلا در شمال  برای اینکه قیمت تمام شده برای فروش ویلا را در حد پایین نگه دارند، اغلب امکاناتی مانند کابینت و کمد، شیرآلات، حیاط سازی، روف گاردن، نرده راه پله و تراس، هالوژن ها و.. را انجام نمی دهند! یا آنرا به صورت نیمه کاره رها می کنند. اما در این ویلا همه این امکانات همانطور که در عکس مشاهده می کنید، تماما نصب و آماده استفاده و بهره برداری می باشد. و لازم نیست هزینه اضافه ای را بعد از خرید بابت آن انجام دهید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی مبله در نوشهر:

ویلا دارای روف گاردن

نما مدرن

پلاک یک جنگل

314 متر زمین

200 بنا 

شمالی جنوبی

چشم انداز دریا و جنگل  

مبله

انشعابات نصب

 

 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا با کد 19950  از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه نوشهر، نور، رویان و.. را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه