صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا تریبلکس لاکچری در رویان

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در رویان

767

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20004
زمین
340 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در رویان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی:

340 متر زمین

380 متر بنا

4 خوابه مستر دار

فاصله تا دریا 1 کیلومتر

جکوزی در روف گاردن

ویو دریا و جنگل

شهرک 30 واحدی اسفالت و مشجر

کف سرامیک

کمد و کابینت مدرن نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

درب ضد سرقت

حیاط سازی شده

نما مدرن

لاکچری و نوساز

با قیمتی استثنائی

 

در سالهای اخیر در  شمال کشور ساخت و ساز های فراوانی انجام شده است و شاهد پیشرفت ساخت ویلا ها در این منطقه هستیم به صورتی که اکثر این ویلا به صورت مدرن و هوشمند ساخته می شوند. یکی از این ویلاهای شیک ویلا تریبلکس استخردار است.  این ویلا یکی از بهترین و شیک ترین ویلاها در این منطقه است.

 این ویلا ساحلی  از نورپردازی های فوق العاده و بسیار خوبی برخوردار است و طراحی و ظریف کاری های فوق العاده ایی نیز دارد. این ویلا شهرکی در مکانی سرسبز واقع شده است و مزیت دیگر آن این است که در حیاط این ویلا هم نیز از گیاهان و باغچه های سرسبزی وجود دارد .

آشپزخانه این ویلا جنگلی نیز بسیار بزرگ است و از کابینت های بسیار شیک با بهترین جنس ممبران ساخته شده است و رنگ منحصربفرد آن که هیچ وقت قدیمی نمی شود. این را هم باید بگویم که تمامی قسمت های این خانه بسیار بزرگ است و کاملا استاندارد است. این ویلا تمامی امکانات یک ویلا زیبا را دارد. جکوزی یکی دیگر از امکانات این ویلا است که بسیار بزرگ و شیک است و در طبقه سوم بصورت مسقف در روف گاردن با ویو جنگل قرار دردف که یکی از امتیازات بزرگ خرید این ویلا تریبلکس می باشد.

 این ویلا 340 متر زمین و 380 متر زیر بنا دارد که بسیار بزرگ و شیک طراحی شده است. همچنین دارای ۴ خواب مستر است و تمامی امکانات مانند روف گاردن و شاه نشین و همچنین جکوزی و... را نیز دارد. تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز مانند مجوز ها،  پرونده ساخت،  سند، وغیره  را نیز دارا می باشد پس اگر قصد خرید ویلا دارید ما  این ویلا بسیار شیک و بزرگ  را پیشنهاد می کنیم.

 درون این ویلا نیز  باغچه های تزیینی نیز وجود دارد که با بهترین کود و خاک است و گیاهانی را نیز قرار داده اند تا از به وجود آمدن هر نوع حشره و موجودی جلوگیری شود. همچنین این گیاهان باعث زیبایی دو چندان این ویلا شده  اند.

این ویلا با کد 20004  برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه